June 23, 2002
SoulBurn wrote: TACK Starscream, sitter just nu och kollar på matchen genom hans kamera, det är ju inte den största bilden, och heller inget ljud, men vafan, jag ser ju iaf :D:D
Lyxigt..
Själv ska jag ta och kolla på film, hoppas på att det kommer en ripp av matchen som releasas imorrn.
July 10, 2003
macrus wrote: [quote=SoulBurn]TACK Starscream, sitter just nu och kollar på matchen genom hans kamera, det är ju inte den största bilden, och heller inget ljud, men vafan, jag ser ju iaf :D:D
Lyxigt..
Själv ska jag ta och kolla på film, hoppas på att det kommer en ripp av matchen som releasas imorrn.
mjo, alltid är det någon som rippat den 🙂
July 10, 2003
macrus wrote: [quote=SoulBurn]Jahapp, nu var det slut.. Tyson förlorade 🙁 :arg: :burn: :2: :banghead: :bash: :gunsfire:
Tack, du förstörde just min dag. :wide:
Jag som hade tänkt att se idag om jag fick tag på den, nu känns det inte lika roligt längre.
f'låt men du hade ändå blivit besviken, var inte en rolig match :/
Hoppas han börjar vinna igen, om han fortsätter
October 22, 2002
SoulBurn wrote: [quote=Starscream]Skit.... dock va han hyffsad i första... jaja, kanske blir en piggare Tyson i en returmatch..
Jo, han var ju bättre i början, hade denna matchen vart för 10 årsen hade williams inte haft en chans 😉
För 10 år sedan så var 486:an toppmodell. Med det vill jag säga att så kan man inte säga.
July 10, 2003
fisken wrote: [quote=SoulBurn][quote=Starscream]Skit.... dock va han hyffsad i första... jaja, kanske blir en piggare Tyson i en returmatch..
Jo, han var ju bättre i början, hade denna matchen vart för 10 årsen hade williams inte haft en chans 😉
För 10 år sedan så var 486:an toppmodell. Med det vill jag säga att så kan man inte säga.
hade den gått för 10 årsen hade det varit roligare och kolla menade jag o_O
June 23, 2002
SoulBurn wrote: [quote=macrus][quote=SoulBurn]Jahapp, nu var det slut.. Tyson förlorade 🙁 :arg: :burn: :2: :banghead: :bash: :gunsfire:
Tack, du förstörde just min dag. :wide:
Jag som hade tänkt att se idag om jag fick tag på den, nu känns det inte lika roligt längre.
f'låt men du hade ändå blivit besviken, var inte en rolig match :/
Hoppas han börjar vinna igen, om han fortsätter
Hehe..
Har ändå inte rls'ats nån ripp av matchen än iaf så, lär ju inte komma heller.
March 10, 2002
SoulBurn wrote: http://www.aftonbladet.se/vss/.....69,00.html 🙁
Bara jag som tycker det ser ut som han är gjord av lera? 🙄
2 Guest(s)