April 1, 2001
Jag beställde ADSL för ett tag sen.. fick ett papper hem här om dagen som det stog att dom skulle undersöka möjligheterna... Dom måste byta nåt skit i tele stationen typ... tror jag iaf, för dom är nog inte så nya...
Men om man man bor i stan så är det bara att skaffa adsl.
May 24, 2001
🙂
bor en bit utanför Hudiksvall...tji bredband, men 15 aug flyttar jag "downtown" då j**lar........fast får nog inte bredb förrän i september. sitter med suuuugigt modem o lika suuuugigt Spray abonemang....lovar att skicka in en bild när mitt modem brinner så fort jag fått min nya uppkoppling
February 26, 2001
December 20, 2000
August 4, 2001
April 1, 2001
On 2001-09-05 16:24, RoTe wrote:
Min telestation har varit klar aslänge, bara det att jag bor 3700 meter från den, kan inte göra som voogi gjorde heller för att min ledning är sååå dålig (voogi fick adsl fast han bor 3605 meter från).
I måndags ändrade dom gränsen till 4500 meter har jag för mig.
Jag bor 400m ifrån stationen, men det spelar ju ingen roll för mig för det finns inte fiber dragen till stationen. Om dom över huvud taget skall bry sig så ska dom ha minst 100 beställningar från mitt område...
btw: Är det nån som har Powernet radiolänk alá 2mbit ?
April 1, 2001
On 2001-10-05 23:20, RoTe wrote:
4500 meter verkar bara vara ett rykte, telia har ju inte informerat alls.
Ring till dom och hör efter, för jag tror bestämt att det är så. Jag har för mig att det var en kille på Telia som sa det till mig när jag snackade med dom på bredband´s avdelningen.
2 Guest(s)