September 5, 2001
freaket wrote: Tjena alla där ute. Jag har en polare som blev tagen av en polis på valborg. Inget jätteallvarligt hände men de hällde ut hans dricka och tog hans personnummer.
Får alla som "åker fast" brev från soc eller? Kan tillägga att han är 17 snart 18...
Poliser är väldigt upptagna, räkna inte med att få något alls.
De tog nog mest person nr. för att lära din kompis en läxa.
March 21, 2003
hawkie wrote: [quote=freaket]Tjena alla där ute. Jag har en polare som blev tagen av en polis på valborg. Inget jätteallvarligt hände men de hällde ut hans dricka och tog hans personnummer.
Får alla som "åker fast" brev från soc eller? Kan tillägga att han är 17 snart 18...
Poliser är väldigt upptagna, räkna inte med att få något alls.
De tog nog mest person nr. för att lära din kompis en läxa.
Säg inte det du. Visst är dom upptagna men inte så upptagna att dom ska ängna sig åt hårdare brott än piratkopiering.. 🙄
December 31, 2002
freaket wrote: Tjena alla där ute. Jag har en polare som blev tagen av en polis på valborg. Inget jätteallvarligt hände men de hällde ut hans dricka och tog hans personnummer.
Haha! Det här måste jag få höra mer om sen IRL!
Sen var det säkert en "kompis"! 🙂
November 29, 2003
Suizide wrote: Min polares flickvän blev också hemskjussad av soc. Hon bråkade med nån (catfight :P) och fick en smäll på käften så hon börja blöda. Nu är hon orolig att soc ska ringa hem eller nåt.
Jag blev hemskjutsad av farbror blå.
Men din tjejkompis kommer nog inte få hem något brev, beror ju på om den andra tjejen gjorde någon polisanmälan.
July 18, 2003
Träffade farbror blå en gång för några år sedan när det var fest vid en allmän badplats, vi var väl 30 pers kanske. De kom med hundar o skit, alla sprang ut i skogen förrutom jag och tre till. Vi satte oss bara vid brasan och väntade.
Vi var de enda som inte behövde uppge våra personuppgifter, de som fick göra det fick ändå inget brev eller något. Så jag tror att du kan vara lugn.
Edit: Var väl 14 eller 15 då, liksom alla andra som var där.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
January 16, 2004
whak wrote: [quote=Suizide]Min polares flickvän blev också hemskjussad av soc. Hon bråkade med nån (catfight :P) och fick en smäll på käften så hon börja blöda. Nu är hon orolig att soc ska ringa hem eller nåt.
Jag blev hemskjutsad av farbror blå.
Men din tjejkompis kommer nog inte få hem något brev, beror ju på om den andra tjejen gjorde någon polisanmälan.
Tveksamt eftersom att det var hon som fick stryk.
January 4, 2001
Krqagyzzz wrote: Det kommer troligen inte hända något alls, blev han inte inplockad i fyllecell så blir det nog inga direkta följder.
Jag blev inplockad i fyllecell för ett gäng år sen, då jag inte var myndig, och det blev inga "påföljder" av det. Inte ens ett samtal hem.
Fan, ett brev från soc är väl ingen fara, jag fick åka dit med föräldrarna på "möte". Fast det berodde nog på att jag bara var 13 år den gången det hände...
February 12, 2002
Coore wrote: [quote=Krqagyzzz]Det kommer troligen inte hända något alls, blev han inte inplockad i fyllecell så blir det nog inga direkta följder.
Jag blev inplockad i fyllecell för ett gäng år sen, då jag inte var myndig, och det blev inga "påföljder" av det. Inte ens ett samtal hem.
Fan, ett brev från soc är väl ingen fara, jag fick åka dit med föräldrarna på "möte". Fast det berodde nog på att jag bara var 13 år den gången det hände...
lOT... 13?! Visst du ser ut som en fullfjädrad a-lagare å man har som fått den inställningen av dig i flera inlägg. Hur gammal är du nu?
De jag skulle komma till. Hade du inget mer lämpligt att göra när du var 13? Vad sa mamma när hon fick veta?
December 31, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Coore][quote=Krqagyzzz]Det kommer troligen inte hända något alls, blev han inte inplockad i fyllecell så blir det nog inga direkta följder.
lOT... 13?! Visst du ser ut som en fullfjädrad a-lagare å man har som fått den inställningen av dig i flera inlägg. Hur gammal är du nu?
De jag skulle komma till. Hade du inget mer lämpligt att göra när du var 13? Vad sa mamma när hon fick veta?
HAHAHA :)R
Coore är en 85a 🙂
January 4, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Coore][quote=Krqagyzzz]Det kommer troligen inte hända något alls, blev han inte inplockad i fyllecell så blir det nog inga direkta följder.
Supa till när man var 13 var väl inte det smartaste jag har gjort i mitt liv.
Jadu, mamma var ju inte speciellt glad då, hon var värre än sur, hon var besviken... 😛
Och jag är långt från en a-lagare, dricker inte speciellt mycket igentligen. Bara vissa som har fått för sig det. 🙄
Och som Death on Wings sa så är jag 85a
March 10, 2002
Coore wrote:
Supa till när man var 13 var väl inte det smartaste jag har gjort i mitt liv.
Jadu, mamma var ju inte speciellt glad då, hon var värre än sur, hon var besviken... 😛
Och jag är långt från en a-lagare, dricker inte speciellt mycket igentligen. Bara vissa som har fått för sig det. 🙄Och som Death on Wings sa så är jag 85a
🙄
Blev också tagen av polisen när jag var 13. Men sån tur var så var det inne hos grannen så mamma kom in när hon såg polisbilen, så vi slapp åka med dem. ;P Vi fick hem vars ett brev från socialen, vi fick åka på möte sen var det inte mer med det.
2 Guest(s)