March 5, 2005
hahahaha
Det här måste vara en klockren exempel på hur det kan gå om man är en dum djurplågare. :bgrin:
November 29, 2003
LorD_Kvadd wrote: Hrm undrar vad som hade hänt om han hade försökt halshugga musen istället?
Eller så gör man som jag gjorde på jobbet när jag hittade en mus.
Ner med den i en tunna, fram med högtrycken och ge den en rejäl dusch.
I med massa kartonger, in i maskinen. Resten får ni lista ut själva.
August 7, 2001
whak wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm undrar vad som hade hänt om han hade försökt halshugga musen istället?
Och vad fick du ut av det?
February 3, 2003
whak wrote: [quote=LorD_Kvadd]Hrm undrar vad som hade hänt om han hade försökt halshugga musen istället?
Låter ju mycket trevligt, överlevde den högtrycken? Inte direkt smärtfritt sätt att dö på skulle jag tro.
När jag jobbade på Kronfågel (undvik det stället), så hade vi backar med kycklingar på ett transportband. Backarna tömdes på kycklingar och åkte vidare in i diskmaskinen, nu var det som så att en kyckling hade fastnat i backen och for in i diskmaskinen.
Vi hittade den framåt eftermiddagen inne i diskrummet pga att vi hörde ett svagt pipande ljud.
Hittade den kycklingen, skållad, men otroligt nog forfarande vid liv. Vill inte tänka på vilken jävla smärta den känt. Förmannen kom dit och vred nacken av den. Vi klarade det inte.
1 Guest(s)