February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=oxiswoofer]bara inse, alla är homosexuella innerst inne...
Ne bara de som inte vill se Britney naken... :arg:
Eller bara dom som är osäkra på sin läggning..
Ser man henne blir man säkert homoseuell på riktigt.
Vad har du emot Brittan? Så länge hon inte öppnar sin stora käft är hon ju hur sexig som helst!! :arg:
August 20, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gueno][quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=oxiswoofer]bara inse, alla är homosexuella innerst inne...
Ne bara de som inte vill se Britney naken... :arg:
Eller bara dom som är osäkra på sin läggning..
Ser man henne blir man säkert homoseuell på riktigt.
Vad har du emot Brittan? Så länge hon inte öppnar sin stora käft är hon ju hur sexig som helst!! :arg:
Om de fotar under huvudet så kanske det blir bra 😉
February 12, 2002
Gueno wrote: Har alltid var emot henne..
Ända sedan 1:a låten spelades på radio.
Har att göra med hennes sätt att vara.
Jo visst hon är inte precis vad man kan kalla för gatsmart (minst sagt).. Men nog skulle jag kunna tänka mig att rulla runt i höet med henne för det. Får väl sätta munkavle på henne, finns ju vissa som tänder på sånt.. 🙄
August 20, 2001
Blekingen wrote: Brittan... Vilket original! Karaktär som en ryamatta.
Det finns FAKTISKT annat än utseende... Och det här är ett hårdvaruforum, så jag är säker på att många måste ha det mottot!
Om vi säger så här då... Hon verkar väl knappast vara supersmart heller...
July 26, 2003
DiDi wrote: [quote=Blekingen]Brittan... Vilket original! Karaktär som en ryamatta.
Det finns FAKTISKT annat än utseende... Och det här är ett hårdvaruforum, så jag är säker på att många måste ha det mottot!
Hmm, nej. Det har du ju faktiskt rätt i...!
Det värsta är ju att hon är värsta förebilden, eller var förebild innan i alla fall. Vem fan vill ha en hel generation av "Britties"?! Samhället kommer gå under!
August 20, 2001
Blekingen wrote: [quote=DiDi][quote=Blekingen]Brittan... Vilket original! Karaktär som en ryamatta.
Hmm, nej. Det har du ju faktiskt rätt i...!
Det värsta är ju att hon är värsta förebilden, eller var förebild innan i alla fall. Vem fan vill ha en hel generation av "Britties"?! Samhället kommer gå under!
Haha... Är vi inte där redan???
1 Guest(s)