June 19, 2002
DiDi wrote: [quote=NH|Noddan][quote=macrus]Stackars unge, hon kommer inte klara ta hand om en unge..
Varför skulle hon inte klara av det?
Om hon slutar med alkoholen så kanske...
Hey hey, hon lär väl inte vara mkt värre än de flesta andra ska-bli-mammor i USA.. Dessutom hade hon ju slutat nu när hon var gravid.
Bara för att hon gör dålig musik behöver hon väl inte vara en dålig mamma?
June 19, 2002
macrus wrote: Åsiktsfrihet..
Jag tror bara hon inte klarar det, hon kommer vara upptagen med massa annat tex..OBS. förtydligar, detta är vad jag tror så..
Jovisst får du tycka vad du själv vill, men jag tycker att det är dålig stil att hoppa på henne och tro att hon är en dålig mamma bara för att hon är känd?
June 3, 2001
Grayfox wrote: [quote=Gueno]Stackars kille säger jag bara...
Ha sex med hemme måste vara en nära döden upplevelse. :cy:
Vad baserar du detta på?
Jag tycker att hon är ful, äcklig och en riktig jävla besserwisser (stava) som får allt serverat på silverfat och ändå inte kan göra nått vettigt. :arg:
Gifta sig på skoj, ta lite chack, röka med mera.
HALLÅ!!
Hur dum i hela huve får man bli?
Ska inte hon vara en förebild?
Iåförsig så är inte Michael Jackson det heller men han gjort lite gott för sig iallafall.
February 12, 2003
Men kolla in henne röv?
Säg någon straight kille som inte blir sugen på kebab?
Iofs är Jessica Simpson sexigare, för att inte tala om Elin Grindemyr.......någon som har hennes nr eller nått annat ställe på internet? Hmm eftersom hon är en 83:a så borde hon la nästan ha lunar eller? Någon som vet!
*drooooooooooooool*
June 19, 2002
Gueno wrote: [quote=Grayfox][quote=Gueno]Stackars kille säger jag bara...
Ha sex med hemme måste vara en nära döden upplevelse. :cy:
Vad baserar du detta på?
Jag tycker att hon är ful, äcklig och en riktig j**la besserwisser (stava) som får allt serverat på silverfat och ändå inte kan göra nått vettigt. :arg:
Gifta sig på skoj, ta lite chack, röka med mera.
HALLÅ!!
Hur dum i hela huve får man bli?
Ska inte hon vara en förebild?
Iåförsig så är inte Michael Jackson det heller men han gjort lite gott för sig iallafall.
Och jag antar att du ALDRIG gjort något misstag NÅGONSIN?
Så fort du blir känd så har alla krav på dig att du ska vara perfekt, jag är säker på att flera saker som du gjort skulle vara betydligt värre. Har du aldrig kört trafikfarligt t.ex.?
Och hon har nog inte valt att vara en förebild heller, jag skulle iaf inte orka med att leva fläckfritt under flera år.
4 Guest(s)