October 22, 2002
Marron wrote: [quote=LuckyLuke]Som min polare sa:
"jag kan också visa allt för 30 miljoner >_<
np bara, ring bara :D"
exakt.. lungt att man gjort det för 30 miljoner.. lr?
Skulle kunna ha gjort de för lite mindre pengar. 500k kr skulle räcka för mig. Men då är frågan: SKulle någon betala så mycket för att se mig naken? 😀
Svar: Nej!
December 20, 2000
För er som inte tycker att detta är värt 30 mille för Playboy; ställ er tankeställaren hur många som kommer köpa en Playboy-tidning nu. Och vilken "merit" för tidningen detta är.
Det skulle nästan vara som att NH skulle betala för att få ATi att endast låta oss recensera deras nya graffe och ge oss alla saftiga detaljer 😉
(jag är trött)
February 12, 2002
Tom wrote: För er som inte tycker att detta är värt 30 mille för Playboy; ställ er tankeställaren hur många som kommer köpa en Playboy-tidning nu. Och vilken "merit" för tidningen detta är.
Det skulle nästan vara som att NH skulle betala för att få ATi att endast låta oss recensera deras nya graffe och ge oss alla saftiga detaljer 😉
(jag är trött)
Du är trött...
Det vore som om vaniljflickan skulle låta sig recenseras av mig...
January 15, 2004
Äh alltså.. man har ju bög-tendenser om man inte blir upphetsad av det här.. visst.. kändisar är överskattade i dom flesta fallen, men det är klart man vill se brittans mutta. annars är det något fel.. Hon är inte snyggast i världen, men det ligger mycket mystik som hon har byggt upp genom åren.
1 Guest(s)