November 5, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gulzebra]just nu får någon gärna komma in och klä av mig och filma, och sen visa det på bästa sändningstid.. bara dom tar med sig läsk, snus och en pizza.
All publicitet är bra publicitet.. 😀
Fatta vad brudar man kommer få sen..
Glöm inte att man får läsk, snus och pizza också. Värt en hel del just nu.
February 12, 2002
Arny wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Gulzebra]just nu får någon gärna komma in och klä av mig och filma, och sen visa det på bästa sändningstid.. bara dom tar med sig läsk, snus och en pizza.
Glöm inte att man får läsk, snus och pizza också. Värt en hel del just nu.
Har du sett 40 days and 40 nights? Det här är dag 7... Vad tror du jag hellre skulle vilja ha? Men kan han så kan jag,,( ja jag vet att det var en film,, men endå) å jag ska bevisa det.. 😀
January 15, 2004
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Gulzebra]just nu får någon gärna komma in och klä av mig och filma, och sen visa det på bästa sändningstid.. bara dom tar med sig läsk, snus och en pizza.
Ja.. grymt att bli känd som killen som sitter naken och käkar pizza och snusar i en timme. Bakfull och risig på det också.. så det lär väl bli en massa svordommar och kliande i skrevet samtidigt.
November 5, 2001
Gulzebra wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-][quote=Gulzebra]just nu får någon gärna komma in och klä av mig och filma, och sen visa det på bästa sändningstid.. bara dom tar med sig läsk, snus och en pizza.
Ja.. grymt att bli känd som killen som sitter naken och käkar pizza och snusar i en timme. Bakfull och risig på det också.. så det lär väl bli en massa svordommar och kliande i skrevet samtidigt.
Visar ju egentligen bara vad alla killar gör en söndagseftermiddag.
August 20, 2001
keffing wrote: hmm många skrev att det skulle göra det billigt... ingen som minns happy film? förra sommarn betalade dom typ 5 papp till killar som runkade framför en videokamera... dom skulle göra en dvd som dom skulle släppa i USA
Hur gick det... fick du pengarna??? :bgrin:
June 17, 2001
Ja Brittan var inte så oväntad. Med mycket övertal så går det flesta med på sådant.
Måste bara påpeka att från och med nu så rockar Hefner i mina ögon.
När jag läste artikeln så såg jag en annan nice artikel längre ner.
Detta är ju ett fint besked för alla oss drömmare...
http://www.aftonbladet.se/vss/.....97,00.html
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
March 14, 2001
Alex aka NH|WiggeR wrote: När jag läste artikeln så såg jag en annan nice artikel längre ner.
Detta är ju ett fint besked för alla oss drömmare...
http://www.aftonbladet.se/vss/.....97,00.html
Å du tror du har en chans? 🙄 😛
1 Guest(s)