December 6, 2001
Funderar på Hur det känns att vara såna gnällpellar .. Istället för att vräka ur sig vad man inte ska göra är det då inte bättre att snällt hänvisa till hur man ska göra ??
Speciellt om man då är Moderator !!
trodde Forumen var till för hjälp men tydligen inte så man får väl springa runt här & se om man kan hitta nått att klaga på så kanske man passar in bättre
September 12, 2001
mrmazter wrote: Funderar på Hur det känns att vara såna gnällpellar .. Istället för att vräka ur sig vad man inte ska göra är det då inte bättre att snällt hänvisa till hur man ska göra ??
Speciellt om man då är Moderator !!trodde Forumen var till för hjälp men tydligen inte så man får väl springa runt här & se om man kan hitta nått att klaga på så kanske man passar in bättre
Hur menar du?
Om du postar samma fråga i flera forum på samma gång så är det korspostning och det gillar vi inte.
Din fråga passar bra i övrig hårdvara då du inte har angett så mycket info egentligen.
Om du inte anger så mkt så måste man agera utifrån hur mkt info du ger...inte sant?
December 6, 2001
Okej ... eftersom jag inte var säker så probvade jag olika ställen men nu vet jag ju det.
Gav inte mycket info ? nej det är ju lite svårt att ge mer exakt info än vilka saker som är testat att bytt.
Men jag har kommit en längre bit på vägen men bäst att inte ta det här utan går till övrig hårdvara och fortsätter där.
September 12, 2001
mrmazter wrote: Okej ... eftersom jag inte var säker så probvade jag olika ställen men nu vet jag ju det.
Gav inte mycket info ? nej det är ju lite svårt att ge mer exakt info än vilka saker som är testat att bytt.
Men jag har kommit en längre bit på vägen men bäst att inte ta det här utan går till övrig hårdvara och fortsätter där.
Finemang... 🙂
Då har du kommit en bra bit på vägen att kunna den ibland svåra konsten att placera en tråd på rätt ställe 🙂
Jag förstår dej men att korsposta är inte så vidare populärt som du nu förstår men hjälp får du rätt snabbt om din förfrågan placeras på rätt ställe med lite eftertanke. 🙂
June 17, 2001
mrmazter wrote: Istället för att vräka ur sig vad man inte ska göra är det då inte bättre att snällt hänvisa till hur man ska göra ??
Speciellt om man då är Moderator !!
Det går bra att fråga oss i crew innan man postar, så får du garanterat den hjälp du behöver...
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
December 25, 2000
mrmazter wrote: Funderar på Hur det känns att vara såna gnällpellar .. Istället för att vräka ur sig vad man inte ska göra är det då inte bättre att snällt hänvisa till hur man ska göra ??
Speciellt om man då är Moderator !!trodde Forumen var till för hjälp men tydligen inte så man får väl springa runt här & se om man kan hitta nått att klaga på så kanske man passar in bättre
Jag har svarat på massvis med problem under min tid här, att jag bara skulle springa runt och klaga är så fel du kan ha. Dock postar jag ibland komentarer om att posten är i fel forum eller liknande, men det är bara för att upplysa den som har postat om det.
Och jag tyckte bara dina dubbelposter var en "HÄR ÄR JAG! Hjälp MIG NU! JAG ÄR VIKTIGAST I VÄRDEN, ALLA SKA HJÄLPA MIN NU!" (ok kanske överdrivet, men ungefär). Precis som man på IRC hela tiden ser "Jag har ett problem, /msg me" så borde folk lära sig att internet är stort, mycket stort... Det finns enorma mängder människor på internet och DU (inte du, utan alla som känner sig träffade) är inte det minsta viktigare än någon annan.
Kom också ihåg att alla som hjälper er på forumet gör det helt frivilligt, vi får inte betalt (vill du betala kan jag naturligtvis ställa upp som personlig support :D).
Nu är inte all denna kritik riktad mot dig, jag kände bara att jag måste lätta på trycket, och skulle hoppas att ALLA läste detta så jag skulle slippa se flera "HJÄLP MIG /msg me" på IRC.
1 Guest(s)