March 4, 2002
På nh känner man sig alltid välkommen och hit kan man komma om man har lite extra tid över och det är det som är så bra med NH att man kan gå in på det och hålla på med det när man vill.
Har man något fel på datorn så kan man ju skriva en liten fråga här och inom 10 minuter så får man nästan alltid svar. Kul att ha nån stans att ta vägen när man inte har någonting att göra asså.
Och det är alltid kul att hjälpa till också... allt detta hade inte varit möjligt om inte NH hade existerat så jag tycker att vi ger en applåd till NH :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp: :worshipp:
March 14, 2002
ThaMole wrote: [quote=gasolin]Till NH och dess medlemmar :worshipp:
:corn: hos mig kl 22.25 till NH ära
Doh.. Jag missade att komma till dig o käka popcorn.. Kl e redan 00..=)
TILL NH så länge jag inte blir bannad:
:worshipp::worshipp::worshipp::worshipp::worshipp:
jo va inte så många som kom 🙁 med det innebar ju bara mer popcorns till mig :eye:
June 17, 2001
Inte för att jag vill ta åt mig äran, men ingen annan av oss i Crew har svarat.
Jag kan nog svara åt allas vägnar att vi tackar er medlemmar så jättemycket för ert stöd och må denna siten ligga på nätet i all evighet.
BTW, Ni som är sugna att hoppa på som moderator, kolla nyheterna. Vi söker en kille/tjej till forumet just nu.
/FD. Crew ffs
"A computer let's you make more mistake's faster than any invention in human history - with the possible exceptions of handgun's and tequila"
October 4, 2002
[NH wrote: WIGGER]Inte för att jag vill ta åt mig äran, men ingen annan av oss i Crew har svarat.
Jag kan nog svara åt allas vägnar att vi tackar er medlemmar så jättemycket för ert stöd och må denna siten ligga på nätet i all evighet.
BTW, Ni som är sugna att hoppa på som moderator, kolla nyheterna. Vi söker en kille/tjej till forumet just nu.
Vad innebär det att vara moderator då? :cy: :cy: 🙄
September 12, 2001
Tobiazzz wrote: [quote=[NH] WIGGER]Inte för att jag vill ta åt mig äran, men ingen annan av oss i Crew har svarat.
Vad innebär det att vara moderator då? :cy: :cy: 🙄
Tja...
Det innebär att jag kan plocka bort dina inlägg lätt som en plätt...bland annat 8)
May 27, 2001
Det är sagt så att den som söker till moderator tjänsten måste kunna avsätta 1-2h/dag till forumet på nordichardware. Samt vara "18"år, men det är som du säger; även en 16åring kan vara mer mogen än en 18åring. Men regler är regler, 18 år
Fakta om Moderatorns jobb:
Det en moderator gör är att modifiera,ta bort och flytta trådar i dom olika forumen. Kort och gott, ganska enkelt jobb. Det är dock ett ansvarsfullt uppdrag. Ni får tillgång till en del funktioner vars hjälp av ni kan göra radikala förändringar i forumen som kan ge konsekvenser. 😡
Vill inte skrämma er på något sätt!, vill bara upplysa er om vad ni åtar er om ni får jobbet.
Ha det!
July 11, 2002
Mattias aka [NH wrote: Matte]Det är sagt så att den som söker till moderator tjänsten måste kunna avsätta 1-2h/dag till forumet på nordichardware 😀
Hur många vill bli moderatorer nu? 😮
Närå skämt åsido, moderator innebär att man modifierar,tar bort flyttar inlägg/trådar i dom olika forumen. Kort och gott, ganska enkelt jobb.
Inget illa menat, bara ni så ni vet vad ni åtar er om ni får jobbet.
Ha det!
är man tvungen att vara 18 bast?
Tänk om man har kommit en bra bit under sin utveckling? längre än alla andra
Kan man inte få bli Moderator?
3 Guest(s)