November 29, 2003
Det här med brudar är ju ett förbannat elände.
Har varit singel i 2år, är ju 20år.
Ser bara massa slan överallt, lite tips påvägen skulle vara nice.
Krogen är inget för mig, har lagt ner drickandet, lunar känns som fjortis eller tjockis. Hur skaffar jag mig en brud?
Jag vill ha en brud, skaffa barn och kåk. Jag vill vara en vanlig j-a svensson.
Får nojja, ser mig själv ibland, 40bast, ensam utan fru och kids.
Over and out / whak
January 4, 2001
Om du inte gillar krogen så går du nog helt enkelt till fel krogar.
Man behöver inte gå till något ställe där det spelas dunka dunka musik och det enda folk gör är att dansa och dricka en massa.
Näfan, dra på något softare ställe med lite skön musik och ett gäng biljardbord, oavsett om det finns brudar där eller inte så är det trevligt... 🙂
November 29, 2003
Arny: hehe nej nej, några svenska rullar.
Coore: hmm i den här stan finns det 3st krogar. 1 är för 23+ 2st är 18+ med bara dunka dunka och drick-dig-full-och decka-fort.
Mind: hmm maybe i do, slan är fula/"tattiga" tjejr.
Obelix: den första raden låter som om den kom från farsan.
November 29, 2003
Elias667: jag är hemma mest när polarna jobbar.
dreamweaver: Jag är arbetslös, så går hemma rätt mycket. Men imorgon ska jag ta mig i kragen och dra ner till gymmet. Men problemet är att jag inte trivs där det är "mycket" folk. Jag känner mig "trängd".
Fick panik på bolaget en gång när det var "för mycket folk". Blev nervös som fasen och började svettas.
October 28, 2004
Jag är inte speciellt gammal, 16 år och har inte mkt erfarenhet av tjejer jag heller, fick min första riktiga "flickvän" för cirka 3 veckor sedan. Dock träffade jag henne på nätet, inte lunar lr så, men ändå över internet.
Mitt tips är väl att som folk redan sagt, skaffa en hobby. Annars är det bara och vänta och inte tänka "nu måste ja verkligen ha en brud". Det kommer oftast när man minst anar det.
Men jaja, jag är ung och dum, man ska inte lyssna på mig
http://WWW.Matlocks.net
Oerhört bra band för alla som gillar rock! verkligen värt att lyssna på!
October 2, 2003
hmm...du är ju bara 20 år gammal, det är ju ingen brådska direkt. Förresten så gifter sig fan "svensson" inte förren dom är närmare 26-27 nu för tiden. Du kan ju börja med att träna lite, köpa lite modetidningar, köpa fina kläder om du nu inte redan gör det. För saken är den att hur man än vrider o vänder på det så är folk utseendefixerade, speciellt tjejer.
July 18, 2003
Va fan, du är som jag ung o glad. En tjej som du gillar dyker nog upp till slut. Du vet väl att när man letar efter något skit mycket så hittar man det aldrig.
Min förra flickvän träffade jag på en buss, sluta o leta så aktivt o ta en dag i taget istället.
LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60
"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"
October 2, 2003
*blitz* wrote: Va fan, du är som jag ung o glad. En tjej som du gillar dyker nog upp till slut. Du vet väl att när man letar efter något skit mycket så hittar man det aldrig.
Min förra flickvän träffade jag på en buss, sluta o leta o ta en dag i taget istället.
det är ioförsig lätt för en som har tjej att säga hehe.
May 14, 2003
Ta det lugnt du är bara 20 år 😛
Istället för att stressa upp dig i jakten på tjejer så kanske du ska inrikta dig på något du är duktig på eller något du har fallenhet för. Att du inte är speciellt social utåt sett eller kanske inte tycker om att vara bland "folk" kanske kan vara en styrka när du väl har skaffat den "rätta" tjejen. Du är alltid hemma och kan lyssna på vad hon har och säga istället för att ränna kors och tvärs 😮 . Finns det ingen träning där det finns blandat tjejer och killar? Fast med få utövare?
Testa att gå ut men ta bara EN öl och var mer nykter än full, då kanske du får napp? Lyssna på henne och minns allt hon säger hur ointressant den är. Istället för att lägga pengarna på det senaste inom klädmodet, så använd pengarna till att vara generös. Fråga om hon vill dela på en pizza dvs gå ifrån den bullriga miljön till en lugnare miljö där du är dig själv. Undvik frågan om om hon vill följa med hem, eftersom hon kanske känner sig osäker ifall hon ska följa med en okänd kille. Fråga om hennes telfonnnummer bla bla 😛 (Och avlägsna dvs kompisar nu är det du och hon)
Sammanfattning: Lyssna, lyssna kommihåg 😛
June 16, 2004
*blitz* wrote: Va fan, du är som jag ung o glad. En tjej som du gillar dyker nog upp till slut. Du vet väl att när man letar efter något skit mycket så hittar man det aldrig.
Min förra flickvän träffade jag på en buss, sluta o leta så aktivt o ta en dag i taget istället.
Blitz, nu verkar jag nyfiken.. och det är jag också 😛
Hur lyckas du skaffa flickvän på en buss?
1 Guest(s)