Brud tråd.|Page 4|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Brud tråd.
whak
Member
Medlem
Forum Posts: 4718
sp_UserOfflineSmall Offline
980474
November 20, 2005 - 8:57 am
sp_Permalink sp_Print

Coore wrote: [quote=Smirnoff][quote=whak][quote=HELIX]Vad är det för fel på datorn nu då?

Vill ha en kvinna, för att lite senare kunna bli farsa. 🙂

Bli bög ? går att adoptera.
Då får du kanske en person som har EXAKT samma intressen som dig :blink:

Det dära tycker jag låter som en inbjudan, nu har du din chans whak... laugh

Vilken bra start på dagen. :cy:

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
980880
November 21, 2005 - 2:00 am
sp_Permalink sp_Print

whak wrote:
Vill ha en kvinna, för att lite senare kunna bli farsa. 🙂

Bli farsa? WTF! Det är ju det sista man vill 😀

Kvinnor har 4 fördelar faktiskt, tvätta, städa, laga mat, *pip* :bgrin:

Du kan ju alltid skaffa en jycke och börja gå ut med den, har du sett hundtricket? wink

whak
Member
Medlem
980917
November 21, 2005 - 8:40 am
sp_Permalink sp_Print

optimuz wrote:
Bli farsa? WTF! Det är ju det sista man vill 😀

Du kan ju alltid skaffa en jycke och börja gå ut med den, har du sett hundtricket? wink

Jag VILL bli farsa, kunna säga "det här är min son/dotter".
Skaffa jycke, hmm nja har inte råd. Lånade en jycke i sommras, men hmm nja funkade inte.

Det finns tre kategorier som raggar på mig, 1. gammla kärringar 2. bögar 3. tjockisar :banghead:

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
980919
November 21, 2005 - 8:43 am
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: [quote=optimuz] Bli farsa? WTF! Det är ju det sista man vill 😀

Skaffa jycke, hmm nja har inte råd. Lånade en jycke i sommras, men hmm nja funkade inte.

Det finns tre kategorier som raggar på mig, 1. gammla kärringar 2. bögar 3. tjockisar :banghead:

låter som du är för petig :bok:

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
980924
November 21, 2005 - 8:49 am
sp_Permalink sp_Print

abishai wrote: [quote=whak][quote=optimuz] Bli farsa? WTF! Det är ju det sista man vill 😀

låter som du är för petig :bok:

Instämmer där.

Punkt 1 och 2 går bort för mig också. Punkt 3 är så olika, en som jag tycker ser lite mullig ut tycker mina kompisar är fet. Tjock enlig mig är när magen står ut mer än tuttarnaoch de hänger lite här och var.

Förövrigt så skulle jag inte vilja ha en tjej som har armar och ben som pinnar. SKulle ju inte våga röra henne för risken att hon går sönder.

whak
Member
Medlem
980925
November 21, 2005 - 8:59 am
sp_Permalink sp_Print

fisken wrote:
Instämmer där.

Punkt 1 och 2 går bort för mig också. Punkt 3 är så olika, en som jag tycker ser lite mullig ut tycker mina kompisar är fet. Tjock enlig mig är när magen står ut mer än tuttarnaoch de hänger lite här och var.

Förövrigt så skulle jag inte vilja ha en tjej som har armar och ben som pinnar. SKulle ju inte våga röra henne för risken att hon går sönder.

"mulliga" tjejer gör väl inget, men nu menar jag äkta tjockisar.

Lord_Kvadd
Member
Medlem
Forum Posts: 3176
981082
November 21, 2005 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Vänta
Var dig själv och ingen annan (undantag om du är schitzo)
Börja plugga är ett bra tips 🙂

Lite intressant faktiskt, jag typ(vi presenterades innan) träffade min flickvän på bussen också. 🙂 Där vi lärde känna varandra, sedan började vi umgås på fritiden och en fest sade det klick.

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
981086
November 21, 2005 - 4:20 pm
sp_Permalink sp_Print

Om det inte funkar nu så gör en omvädning i ditt liv. Jag lämnade datorn ganska friskt och efter en månad eller så blev jag ihop med flickan, nu ett halvår senare har jag tagit upp datorn igen, dock med en flickvän i bakluckan. 😀

Mind
Member
Medlem
Forum Posts: 10550
981090
November 21, 2005 - 4:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Om det inte funkar nu så gör en omvädning i ditt liv. Jag lämnade datorn ganska friskt och efter en månad eller så blev jag ihop med flickan, nu ett halvår senare har jag tagit upp datorn igen, dock med en flickvän i bakluckan. 😀

Vad gjorde du när du inte satt framför datorn då ?

whak
Member
Medlem
981092
November 21, 2005 - 4:36 pm
sp_Permalink sp_Print

Callister wrote: Om det inte funkar nu så gör en omvädning i ditt liv. Jag lämnade datorn ganska friskt och efter en månad eller så blev jag ihop med flickan, nu ett halvår senare har jag tagit upp datorn igen, dock med en flickvän i bakluckan. 😀

Jo, alltså nu är datorn bara ett tidsfördriv.
Funkar nätdating?

abishai
Member
Medlem
Forum Posts: 3989
981096
November 21, 2005 - 4:45 pm
sp_Permalink sp_Print

levande eller?

Tindy
Member
Medlem
Forum Posts: 5044
981103
November 21, 2005 - 5:03 pm
sp_Permalink sp_Print

Och jag blev ihop med min nuvarande flickvän precis efter att jag tagit upp mitt wow-spelande igen...
Så man kan ha tjej och sitta framför datorn.

addeee
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 577
981247
November 21, 2005 - 9:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Har en polare som är 22 år och har aldrig haft en tjej, han jobbar en del, är tidnings utdelare, men han har inte brottom.

en annan som oxå är 22år har nyss träffat sin första tjej, en gammal klasskompis faktiskt som vi inte såg som någon vi "nördar" skulle någonsin bli ihop med, men idag e dom det och det verkar funka jätte bra, det började som vänskap sen endag sa det väll bara "klick"!

det kommer(säger jag som är förlovad vid 21 år ålder)

whak
Member
Medlem
981260
November 21, 2005 - 9:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Mjo, blir väl att chilla. :/

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
981298
November 21, 2005 - 10:18 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag gjorde väl inget särskilt, det naturliga av att inte sitta vid datorn, inte göra saker vid datorn. Saker och ting kommer naturligt 😛

*blitz*
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1467
981303
November 21, 2005 - 10:30 pm
sp_Permalink sp_Print

whak wrote: [quote=optimuz] Bli farsa? WTF! Det är ju det sista man vill 😀

Ta inte illa upp nu, men fru o ungar är nog fan dyrare än en vovve.

LianLi PC60 + TruePower 430W, Asus A8N-SLI, AMD Opteron 146 (2000@3000), 2x Corsair XMS PC3200C2 512Mb, Asus N6600GT 128 Mb PCI-E, 1 TB, 2x19" TFT
IBM Thinkpad T60

"Man slutar inte att leka för att man blir gammal, man blir gammal när man slutar att leka"

skiroy
Member
Medlem
Forum Posts: 7809
981331
November 22, 2005 - 1:52 am
sp_Permalink sp_Print

Whak wrote: Det finns tre kategorier som raggar på mig, 1. gammla kärringar 2. bögar 3. tjockisar :banghead:

Gamla kärringar,bögar och tjockisar...oj.
Måste bara kommentera en del här.
Gamla kärringar är inget som jag direkt har varit med om men allt är relativt. 😉 Bögar...jotack, jag har varit med om att en och annan
har stött på mig men det är inget som jag blir direkt upprörd över och man får faktiskt tycka att det är trevligt trots allt att någon
finner en tillräckligt attraktiv att stöta på. 🙂 ( Men kärnan...glöm att vi ska skeda 😉 ) Tjockisar...det där är väldigt olika från person till person då alla inte direkt har
samma "ideal". Vissa som kan kallas för tjockis kan egentligen enbart vara mulligt, kvinnliga former helt enkelt.

Allt för många är idag på tok för ytliga, för många killar/män kan idag värdera en tjej/kvinna efter hur pass smal/kurvig hon kan vara.
Problemet är att det i många fall blir helt fel utifrån ens egna värderingar av hur ens respektive ska vara som person . Många glömmer det grundläggande med detta.

Vad är det för fel med en person med hjärta och en hjärna ?
Det är tydligt att vi idag helt och hållet har glömt bort detta och låtit ytligheten att ta över.

Men ! Dagens kvinnor är långt ifrån bättre än så. Dagens kvinnor värderar ytligheten på ett helt annat sätt i dag. Mannen måste helst ha vissa egenskaper,
som ett fint jobb med status som i sin tur ger kvinnan status. Inget fint jobb ? Har han gott om pengar från början så är det inget hinder alls och accepteras nära nog hursom helst
oavsett om han är tidernas skitstövel.Eller ett snyggt utseende...det kan förlåta väldigt mycket för hans utseende kan ge status i kvinnans kretsar.
Dokusåpadeltagare som är tidernas skitstövlar värderas högre idag än en man med vettiga åsikter och en stabil grund till exempel. För guds nåde, ni får aldrig vara alltför mycket svensson av er.

Måste bara berätta om en polare till mig. Han hade sedan två år en hel del kontakt med en kvinna på ICQ som han tyckte var extra intressant på alla sätt.
Trevlig, smart och en bra personlighet. Efter ett tag dom hade börjat att prata med varandra så skickade hon över en bild på henne och han fick ju se hur hon såg ut.
Första intrycket var att hon var en smula mullig och enligt henne själv så vägde hon ( efter en del tjat från hans sida angående hennes vikt ) ca 85 Kg vilken han blev en smula tveksam över.
Men efter en väldigt massa om och men så bestämmde dom gemensamt att dom skulle träffas och ev ha en date.

Platsen är ett fik...han sitter och väntar och väntar på henne så pass länge att han blev orolig över att hon bangade ut helt. Då ringer det på mobilen. " hejsan...är du kvar ännu eller har du åkt iväg vilket jag förstår ifall du har gjort". Det hade han inte...hon förklarade att hon hade blivit försenad men att hon var på väg just då.

Polaren tänkte bara..."tja...har jag väntat så pass länge så kan jag vänta lite till så får jag se". Efter ett tag när han läste en tidning så hör han en lätt kvittrande röst som hejar på honom vid bordet.
Han tittar upp och får se en helt annan kvinna än det han hade sett på bilderna han fått.
Denna kvinna såg 20 Kg lättare ut och var en riktigt pingla. Hon hade medvetet visat en bild på henne hur hon såg ut tidigare och velat veta hur hon "värderades" kan man säga.

Idag är dom gifta och har två barn. 🙂

alrik
Member
Medlem
Forum Posts: 2923
981334
November 22, 2005 - 2:26 am
sp_Permalink sp_Print

Vill bara slänga in en lite notis här.

Efter många års studier så har jag kommit fram till att tjejer som är fina i gymnasieåldern ofta tappar lite av sin finhet efter 3-4år.

Flickor som däremot anses av många att vara inte lika fina blommar ofta ut och blir finare efter några år.

Ofta så håller dom blommande tjejerna finheten kvar längre också.

Detta inlägg kan nog tolkas lite sjuk kanske. Sen så är det lite knasigt formulerat. Fast min tanke och forsking har förhoppningsvis kommit fram 😉

Sen så tycker jag inte att man ska försöka hitta någon bara för att man letar. Kan lätt bli fel från början då. Kommer det så kommer det annars så kommer det senare.

Att bara umgås med massa folk kan leda till något, om inte annat så får man ofta nya vänner iaf.

whak
Member
Medlem
981361
November 22, 2005 - 8:14 am
sp_Permalink sp_Print

skiroy wrote:
Gamla kärringar,bögar och tjockisar...oj.
Måste bara kommentera en del här.
Gamla kärringar är inget som jag direkt har varit med om men allt är relativt. 😉 Bögar...jotack, jag har varit med om att en och annan
har stött på mig men det är inget som jag blir direkt upprörd över och man får faktiskt tycka att det är trevligt trots allt att någon
finner en tillräckligt attraktiv att stöta på. 🙂 ( Men kärnan...glöm att vi ska skeda 😉 ) Tjockisar...det där är väldigt olika från person till person då alla inte direkt har
samma "ideal". Vissa som kan kallas för tjockis kan egentligen enbart vara mulligt, kvinnliga former helt enkelt.

Allt för många är idag på tok för ytliga, för många killar/män kan idag värdera en tjej/kvinna efter hur pass smal/kurvig hon kan vara.
Problemet är att det i många fall blir helt fel utifrån ens egna värderingar av hur ens respektive ska vara som person . Många glömmer det grundläggande med detta.

Vad är det för fel med en person med hjärta och en hjärna ?
Det är tydligt att vi idag helt och hållet har glömt bort detta och låtit ytligheten att ta över.

Men ! Dagens kvinnor är långt ifrån bättre än så. Dagens kvinnor värderar ytligheten på ett helt annat sätt i dag. Mannen måste helst ha vissa egenskaper,
som ett fint jobb med status som i sin tur ger kvinnan status. Inget fint jobb ? Har han gott om pengar från början så är det inget hinder alls och accepteras nära nog hursom helst
oavsett om han är tidernas skitstövel.Eller ett snyggt utseende...det kan förlåta väldigt mycket för hans utseende kan ge status i kvinnans kretsar.
Dokusåpadeltagare som är tidernas skitstövlar värderas högre idag än en man med vettiga åsikter och en stabil grund till exempel. För guds nåde, ni får aldrig vara alltför mycket svensson av er.

Måste bara berätta om en polare till mig. Han hade sedan två år en hel del kontakt med en kvinna på ICQ som han tyckte var extra intressant på alla sätt.
Trevlig, smart och en bra personlighet. Efter ett tag dom hade börjat att prata med varandra så skickade hon över en bild på henne och han fick ju se hur hon såg ut.
Första intrycket var att hon var en smula mullig och enligt henne själv så vägde hon ( efter en del tjat från hans sida angående hennes vikt ) ca 85 Kg vilken han blev en smula tveksam över.
Men efter en väldigt massa om och men så bestämmde dom gemensamt att dom skulle träffas och ev ha en date.

Platsen är ett fik...han sitter och väntar och väntar på henne så pass länge att han blev orolig över att hon bangade ut helt. Då ringer det på mobilen. " hejsan...är du kvar ännu eller har du åkt iväg vilket jag förstår ifall du har gjort". Det hade han inte...hon förklarade att hon hade blivit försenad men att hon var på väg just då.

Polaren tänkte bara..."tja...har jag väntat så pass länge så kan jag vänta lite till så får jag se". Efter ett tag när han läste en tidning så hör han en lätt kvittrande röst som hejar på honom vid bordet.
Han tittar upp och får se en helt annan kvinna än det han hade sett på bilderna han fått.
Denna kvinna såg 20 Kg lättare ut och var en riktigt pingla. Hon hade medvetet visat en bild på henne hur hon såg ut tidigare och velat veta hur hon "värderades" kan man säga.

Idag är dom gifta och har två barn. 🙂

Den här saken anser jag vara mullig.

[Image Can Not Be Found] [Image Can Not Be Found]

Mulliga damer har jag INGET emot, har själv haft en mullig + lite till tjej.
Jag går mer på hur hon är som person, och till viss del på utséende.

optimuz
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1248
981547
November 22, 2005 - 4:13 pm
sp_Permalink sp_Print

:spy: 😈

Det där var att ta i det, klart inte utseendet är allt, min tjej är inte pinnsmal precis, men inte sådär gödd 😀 Det där var väl en 5kg fett för mycket i min mening 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 375
Currently Browsing this Page:
3 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL