July 11, 2002
Ajfan..
Kom hem nyss från sälen (lindvallen) med en bruten arm, precis som stormazzz förutspådde 🙂 Men jag slapp att åka till mora fick plåstras om i Sälen..
Bröt den högra handleden när jag åkte snowboard dagen innan jag skulle åka hem, inte kul, kan fan röra musjäveln o skriva normalt.
Ska fan älda upp brädjäveln o aldrig åka mer på den 👿
aja, blev lite överraskad när jag kom till motagningen i sälen att allt gick så snabbt fick vänta 1h med 100 pers som hade brutet det mästa :bgrin:
July 11, 2002
Arny wrote: Att åka skidor är farligt så jag känner ingen sympati med dig tyvärr
måste faktiskt säga att åka skidor är väldigt säkert åkte pisst-off gick jäkligt bra.
Åkte Snowboard i en röd backe slutade med en bruten arm 🙁
Bilbo: hans tjocktarm sprack, 2 brutna revben när han åkte pulka 😛
July 11, 2002
Öwall wrote: Jo, jag lever också.
Jag har kört ganska mesigt iofs, har inte ont nånstans.
kom precis hem.Och FY FAN vad det blåste igår...
Tur att man hade fått ersättning för liftkortet så man slapp åka i lördags & fredags 😛
Kollade som en galning efter personer med orange mössa, vart bodde du? Jag jiddrade mest vid Snötorget o Gustavstorg
July 11, 2002
Öwall wrote: Jag bodde ett par backar höger om gustavstorget, vid falkenliften. Vilken backe vurpade du i?
Min kompis hade en lysande orange jacka, man såg honom överallt, han hade nog varit lättare att leta efter 🙂
Jag bodde i Gubbmuren så vi åkte med bil till Snötorget, jag vurpade i backen "lisa"..
känns så jävla trist nu att sita med bruten arm och dricka möjlk
November 5, 2001
Smirnoff wrote: [quote=Arny]Att åka skidor är farligt så jag känner ingen sympati med dig tyvärr
måste faktiskt säga att åka skidor är väldigt säkert åkte pisst-off gick jäkligt bra.
Beror ju på hur man åker. Kan ju alltid ploga hela vägen ner. Kan hålla med om att skidåkning inte är så farligt då
November 26, 2002
Arny wrote: [quote=Smirnoff][quote=Arny]Att åka skidor är farligt så jag känner ingen sympati med dig tyvärr
Beror ju på hur man åker. Kan ju alltid ploga hela vägen ner. Kan hålla med om att skidåkning inte är så farligt då
Om du ska ploga ner för en hel backe (utan att svänga) så kommer du få ont. Mer ont än om du kör in i ett träd. Men det är inte farligt.
October 28, 2002
jag har fått hjärnskakning av bräda en gång, jag o några polare skulle köra lite "offpist" och tog skotrarna upp på ett fjäll, jag o en till blev avsläppt o dom andra åkte ner....
självklart åker jag in i nån jävla uber gran o börjar må helvete o spy o skit...helikopter...
handleden gick i bydalens halfpipe en gång också...
men men....varenda jävla vinter e man dum nog o ge sig ut igen....
1 Guest(s)