February 21, 2003
slår handen rakt i bordet så den åker bak / upp
typ 2-3 månader om du lyckas
finns lättare sätt att slippa lumpen idag trodde jag 😛
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
March 10, 2002
tiggre wrote: slår handen rakt i bordet så den åker bak / upp
typ 2-3 månader om du lyckas
finns lättare sätt att slippa lumpen idag trodde jag 😛
Hur menar du? Jag ska slå handflatan i bordet utan att spänna? 🙂 Är det inte större risk att man bryter handleden då?
whak wrote: Komihåg att offra vänstern. 😉
Jag är vänsterhänt, hade tänkt bryta på vänster för jag kan inte göra något med högern. 🙂 Då blir det som att jag inte har några händer. 🙂
February 21, 2003
polarens farsa gjorde det genom att slå en knuten näve rakt ner i bordet
han var motsatsen till kaxig efteråt... så det är välan hur jag skulle slå om jag fick för mig det...
att tänka på är att alla benbrott kan leda till viss invaliditet om de inte läker schysst efteråt...
så jävligt onödigt att ta risken om du frågar mig 😉
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
June 23, 2002
Hugge wrote: Haha. har du så tråkigt i lumpen alltså? 🙂
Säg att du fått aids, du kan få låna min syrra om du inte vill ljuga om saken.
Syskonkärlek. :heart:
Garva som fan när han satt och tjöta om det på IRC, nu fick man garva ännu mer när man såg denna tråden. Börjar nästan tro att du är allvarlig.
November 29, 2003
skiroy wrote: För h*****e dehman.
Nu är det dags och visa att du är en man !
Slutför lumpen och du kommer efteråt att undra hur du ens kunde tänka så här dumt.
Man av att göra lumpen? Du menar väl gay.
Bo med 20 andra killar i ett och samma rum, krypa runt i skogen och leka pang pang. :D/
June 17, 2005
Hugge wrote: Haha. har du så tråkigt i lumpen alltså? 🙂
Säg att du fått aids, du kan få låna min syrra om du inte vill ljuga om saken.
du vet väll att när man har viruset har man hiv, sen när man fått en sjukdom som kroppen inte klarar av PGA hivet då har man utvecklat AIDS så han kan omöjligt få aids av din syrra hiv men inte aids, sen så är hon med andra ord döende eftrsom hon har aids, ge henne en fin julklapp då det säkerligen kommer bli hennes sista.
spela galen istället, pajjar du handen kan du få problem senare i livet!
March 10, 2002
Anledningen som de flesta redan förstått är att jag vill slippa lumpen. Tycker det är löjligt att springa runt i skogen och leka krig. För att inte tala om den fullkomligt löjliga hierakin. Verkar ha fastnat på 1500-talet. Ser ingen som helst mening med att slutföra skiten.
1 Guest(s)