June 23, 2002
addeee wrote: [quote=Hugge]Haha. har du så tråkigt i lumpen alltså? 🙂
Säg att du fått aids, du kan få låna min syrra om du inte vill ljuga om saken.
du vet väll att när man har viruset har man hiv, sen när man fått en sjukdom som kroppen inte klarar av PGA hivet då har man utvecklat AIDS så han kan omöjligt få aids av din syrra hiv men inte aids, sen så är hon med andra ord döende eftrsom hon har aids, ge henne en fin julklapp då det säkerligen kommer bli hennes sista.
spela galen istället, pajjar du handen kan du få problem senare i livet!
Se ironin istället för att märka ord.
January 13, 2003
Mean Machine wrote: Jag körde cross, bara att hoppa som en tok och hålla i sig när man landar som den praktröv man är...
Spräckte förvisso bara benet, men det blev 11 veckor med gips ändå... Så upp på crossen bara. 😉
Jag har köpt 250cc och dehman bor i samma "stad" 😉 [Image Can Not Be Found]
February 12, 2003
beta wrote: [quote=Mean Machine]Jag körde cross, bara att hoppa som en tok och hålla i sig när man landar som den praktröv man är...
Spräckte förvisso bara benet, men det blev 11 veckor med gips ändå... Så upp på crossen bara. 😉
Jag har köpt 250cc och dehman bor i samma "stad" 😉 [Image Can Not Be Found]
Precis, Dehman... Hoppa upp på betas moppe nu och kör arslet av dig. 😉
August 11, 2005
Och det bästa sättet att slippa lumpen är enligt dig att bryta båtbenet?
Är man så dum att man inte kommer på andra, bättre, sätt att slippa lumpen så förtjänar man att göra det. Och har man redan utstått 5 månader så kan man lugnt bita ihop de resterande få månaderna.
February 12, 2003
csm101 wrote: Och det bästa sättet att slippa lumpen är enligt dig att bryta båtbenet?
Är man så dum att man inte kommer på andra, bättre, sätt att slippa lumpen så förtjänar man att göra det. Och har man redan utstått 5 månader så kan man lugnt bita ihop de resterande få månaderna.
Du känner uppenbarligen inte Dehman. 😉
March 10, 2002
csm101 wrote: Och det bästa sättet att slippa lumpen är enligt dig att bryta båtbenet?
Ge mig några tips. 🙂
Allt jag vet är att en snubbe bröt båtbenet och han fick frisedel. 🙂
August 2, 2001
Varför säger du helt enkelt inte att du vill slippa eländet? Själv hade jag förbrett långdragna utläggningar om diverse påhittade sjukdomar och sen räckte det med att jag sa att jag inte ville. Har en känsla av att du kommer att ångra dig ganska kraftigt när du får reda på att du hade sluppit i vilket fall. #-o
September 12, 2001
nXsty wrote: Varför säger du helt enkelt inte att du vill slippa eländet? Själv hade jag förbrett långdragna utläggningar om diverse påhittade sjukdomar och sen räckte det med att jag sa att jag inte ville. Har en känsla av att du kommer att ångra dig ganska kraftigt när du får reda på att du hade sluppit i vilket fall. #-o
Det är bara det att dehman tänker inte som alla andra. :)R
May 15, 2005
Säg att du inte känner några som helst känslor för ditt land och att du i krigsituation kommer sätta dig på närmsta stubbe och vänta ut kriget. Borde inte det funka?
Eller sprid ut att du extraknäcker som spion, och börja fråga suspekta saker om sånt du inte har med att göra hela tiden, då åker du nog ut med huvudet före 😉
October 10, 2004
Dehman wrote: [quote=csm101]Och det bästa sättet att slippa lumpen är enligt dig att bryta båtbenet?
Ge mig några tips. 🙂
Allt jag vet är att en snubbe bröt båtbenet och han fick frisedel. 🙂
Säg bara ärligt att du inte vill, du har ångest och djup depression. Det är lättare än vad man tror vad jag har hört iaf.
July 18, 2003
L0rden wrote: Säg att du inte känner några som helst känslor för ditt land och att du i krigsituation kommer sätta dig på närmsta stubbe och vänta ut kriget. Borde inte det funka?
Eller sprid ut att du extraknäcker som spion, och börja fråga suspekta saker om sånt du inte har med att göra hela tiden, då åker du nog ut med huvudet före 😉
Lättare att dra en vit lögn om att du är bög alt öppen för droger.
Min kompis sa att han var öppensinad för att testa droger till psykologen (när hon frågade) så då fick han inte göra 😛
March 10, 2002
Till alla er som säger att jag ska gå och säga att jag verkligen inte vill detta. Det fungerar tyvärr inte så. 🙁
En på pluton är totalt värdelös, klantar till det mesta han gör. Han är bara en last. Han vill verkligen inte göra lumpen, han har försökt komma ifrån detta i 5 månader men inte lyckats. Så det fungerar inte så enkelt. 🙁
March 10, 2002
Dry_Ice wrote:
Lättare att dra en vit lögn om att du är bög alt öppen för droger.Min kompis sa att han var öppensinad för att testa droger till psykologen (när hon frågade) så då fick han inte göra 😛
Homosexuallitet är inget som hindrar en från att göra lumpen. Finns till och med en förening. http://www.hof.org.se/
Sedan vågar jag inte riktigt säga att jag använder droger. 🙂 Någon hade gjort det för något år sedan, det hade blivit rassia både i hans skåp och i hans hem. :> Och om jag nu skulle vara en missbrukare av något slag så finns det stöd för även det. 🙁
September 12, 2001
Mean Machine wrote: [quote=skiroy]Än en gång Dehman.
Var för tusan en man och slutför skiten utan att mesa ut.
Saker har ändrats sedan andra världskriget, käre skida. 😉
Vet jag väl !
Men Dehman...han om någon behöver slutföra något för en gångs skull som stärker karaktären. 😉
1 Guest(s)