January 23, 2002
Har två polare som ska dit men jag ska inte dit, åker till Säve istället.
Har ju ingen VW. 🙂
Håll utkik efter en skogsgrön Corrado G60 med regnr SLRxxx och en knallblå folka med regnr AOZxxx.
Corradon är sänkt men annars är den standard.
Bubblan har tonade rutor samt vita baklyktor och den är inte riktigt standard under huven heller så den står säkert öppen för visning. 🙂
Träffar ni som åker dit ägarna till dessa två bilar så kan ni väl hälsa att MitsuStefan har spioner överallt. 😀
November 18, 2003
Steel wrote: Har två polare som ska dit men jag ska inte dit, åker till Säve istället.
Har ju ingen VW. 🙂Håll utkik efter en skogsgrön Corrado G60 med regnr SLRxxx och en knallblå folka med regnr AOZxxx.
Bubblan har tonade rutor samt vita baklyktor och den är inte riktigt standard under huven heller så den står säkert öppen för visning. 🙂
Träffar ni som åker dit ägarna till dessa två bilar så kan ni väl hälsa att MitsuStefan har spioner överallt. 😀
okej, när kommer dom att åka?
January 23, 2002
Snowman89 wrote: [quote=Steel]Har två polare som ska dit men jag ska inte dit, åker till Säve istället.
Har ju ingen VW. 🙂Håll utkik efter en skogsgrön Corrado G60 med regnr SLRxxx och en knallblå folka med regnr AOZxxx.
okej, när kommer dom att åka?
De ska åka upp på fredagen.
Bubblan kör nog någon gång på dagen men Corradon kör inte förrens på kvällen eftersom han tjej tar studenten på fredag.
March 15, 2002
Snowman89 wrote: [quote=sPaZz]Hum tror jag ska dit, vet dock varken när eller hur men det löser sig nog. 🙂
hmm de låter ju bra 🙂 om du kommer dit ska du campa då?
va komemr du åka för bil?
Ja om jag kommer så ska jag nog tälta misstänker jag. Hum vi tänkte först ta min VW 1302s men den är inte riktigt i skick för att köras så långt i nuläget så vi kommer nog i en golf1. Vet inte exakt hur eller om det blir av. 🙂
November 18, 2003
sPaZz wrote: [quote=Snowman89][quote=sPaZz]Hum tror jag ska dit, vet dock varken när eller hur men det löser sig nog. 🙂
Ja om jag kommer så ska jag nog tälta misstänker jag. Hum vi tänkte först ta min VW 1302s men den är inte riktigt i skick för att köras så långt i nuläget så vi kommer nog i en golf1. Vet inte exakt hur eller om det blir av. 🙂
okej, om du kommer skriv gärna ditt reg nummer så kan man hålla utkik efter dej 🙂 jag e 99% säker på att vi åker på fredag men det beror på vädret, spö regnar det så åker vi nog lördag morgon
March 15, 2002
Snowman89 wrote: [quote=sPaZz][quote=Snowman89][quote=sPaZz]Hum tror jag ska dit, vet dock varken när eller hur men det löser sig nog. 🙂
okej, om du kommer skriv gärna ditt reg nummer så kan man hålla utkik efter dej 🙂 jag e 99% säker på att vi åker på fredag men det beror på vädret, spö regnar det så åker vi nog lördag morgon
Hum har ingen aning vad för regnr det är eftersom det inte är min bil. 😉 Ja vi åker nog på lördag misstänker jag. 🙂
October 31, 2003
Snowman89 wrote: [quote=MoparPower]Måste tyvärr gå på min brorsons dop. Kolla efter mickes golf 1 gti turbo. Den går rätt bra. 😀
den med vr6 motor i?
reg nummer?
Nej men det är ett hembyggt sprut som är rätt intressant. Funderar på att bygga ett till v8:an. Har tyvärr inte regnr.
November 18, 2003
MoparPower wrote: [quote=Snowman89][quote=MoparPower]Måste tyvärr gå på min brorsons dop. Kolla efter mickes golf 1 gti turbo. Den går rätt bra. 😀
den med vr6 motor i?
reg nummer?
Nej men det är ett hembyggt sprut som är rätt intressant. Funderar på att bygga ett till v8:an. Har tyvärr inte regnr.
okej, kommer nämligen en golf 1 el 2 som dom har satt i en vr6 motor i
November 18, 2003
aja, nu ska jag dra aldelles snart, ni som komemr dit kan ju hålla utkik efter en scirocco 1a som det står http://www.scirocco53.net på bakluckan
1 Guest(s)