March 10, 2002
Marcan- wrote: [quote=Dehman]Men det var ändå det bästa stället jag varit på.
Ändå? Du sa ju inget negativt 😉
Att bli stoppad av en taxi-chaufför som 14-åring och bli erbjuden droger ser jag inte som positivt. 😉
Även när jag var ute på någon nattklubb kom det fram en snubbe med en pärm där det fanns bilder och pris på olika tabletter man kunde köpa. :cy:
November 4, 2001
Dehman wrote: [quote=Marcan-][quote=Dehman]Men det var ändå det bästa stället jag varit på.
Att bli stoppad av en taxi-chaufför som 14-åring och bli erbjuden droger ser jag inte som positivt. 😉
Även när jag var ute på någon nattklubb kom det fram en snubbe med en pärm där det fanns bilder och pris på olika tabletter man kunde köpa. :cy:
Det är då man drar fram 2 kilo florsocker i en genomskinlig påse och säger "nej tack jag har NOG så det räcker ikväll......"
Alt smälla upp den på bardisken så det bara dammar!
January 5, 2002
Nja, åker du med familjen så lär du ju hamna på nån jävla familjesemesterort, och så vitt jag hört av folk som var där ifjol så ska det inte vara speciellt "roligt" där. Däremot var landet ruskigt slitet och skönt i övrigt, med bartenders som hällde upp hela glas med vodka och langare som sålde utanför både krogar och hotell.
March 5, 2002
SuperNova wrote: [quote=Dehman][quote=Marcan-][quote=Dehman]Men det var ändå det bästa stället jag varit på.
Det är då man drar fram 2 kilo florsocker i en genomskinlig påse och säger "nej tack jag har NOG så det räcker ikväll......"
Alt smälla upp den på bardisken så det bara dammar!
😀
July 29, 2003
Dehman wrote: Det mesta är billigt i Bulgarien. När jag var där var jag 14 eller 15 år. Hade inga problem att handla i puben. Blev stoppad av Taxi-chaufförer som erbjöd mig marijauna etc. =) Men det var ändå det bästa stället jag varit på.
dehman bara för du inte varit i Amsterdam 😉 bra stad .. mycke trevligt district d där Red light district 😉
February 16, 2005
jäderlund wrote: så då har visst morsan och farsan gjort dagens impulsköp blev en resa till Bulgarien för hela familjen=5pers priset blev 20000kr :p
så nu undrar jag vad som är billig där och vad det är för åldergräns för sprit osv (om dom nu har nån) 😀
om dom bryr sig om ålder vet jag inte då jag var 20 när jag åkte dit men allt är billigt.. öl är billigare än coca cola.. 5-10kr gav jag.. det är ju två år sen så lite kan ha ändrats, cd skivor låg på 45-75kr,, priserna är hägre än för typ 7 år sen men det är billig ändå.. mycket tyskar tyvärr.. dom flesta kan hjälplig engelska, kan man lite tyska hjälper det.. eller ryska.. det är ett charter mål och charter är charter, jag åkte inte ut så mycket men blåser man runt i lande kanske det är både billigare och roligare.. helt klart att pröva en gång,, liten varning för deras elektronik.. mobiler och så kan va billigt men vi blev varnade för dålig kvalitét av reseledarna så jag köpte inget sånnt.. billiga bra piratkopior av filmer och musik finns i drivor...
Zagorka (stavning?) heter det öl som serverades mest när jag var där.. nått inhemskt.. det funkar, inte bäst men funkar...
ha så roligt!
2 Guest(s)