October 22, 2002
Varje dag pumpas vi med skräck. Varje dag skriver tidningar om något nytt som vi måste undvika för annars kommer vi att utrotas inom kort. Vi tar emot skräp från alla håll, men är de sant? Eller har tidningar helt enkelt inget annat att skriva om?
Förra året sa dem att vi ska undvika grillning, för då får man cancer...
men faktum är att våra förfädrar har grillat i 10000 år utan problem... grillat mat är dock den mest hälsosamma maten då den sätts under levande eld....
Iår påstår dem att mobiler dödar våra spermier:
http://www.aftonbladet.se/vss/.....62,00.html
vad är detta för rena bull? Jag undrar om någon har märkt att sina spermier har minskat
2 ord från mig:
BULL SHIT
// Caso
February 21, 2003
är skillnad på kvalitet och kvantitet på spermier dude 😉
hehe...
kan mycket väl tänka mig att det blir större problem att få barn om man tuppjuckar med mobilen i fickan dagligen... bra preventivmedel dock...
sen är det ju skillnad på rök och rök också... briketter innehåller all möjlig skit, och är de som ger den rök som innehåller ämnen som ger cancer...
har för mig att de i studier kommit fram till att rök (i LAGOM mängd) från björk å dylikt är nyttigt för oss människor (är det som vi fått i oss i åratal)
men visst stämmer det du vill få fram, media är ett pissorgan som säljer på att skrämma oss... kolla bara på usa, ett land i skräck för allt... alla dessa "when pets goes bad" och skitserier får ju folk att bli paranoida...
P5E64 WS EVOLUTION | INTEL Q9650 CORE2QUAD@3000 | 8 GB | CLUB 3D 4870X2 | 2xSamsung SM 2493HM 24""@1900x1280 | Windows 7 Ultimate 64
May 17, 2004
mins när första sidan på aftonbladet var målad med en stor täckst där det stor
LUFTEN BESTÅR AV 80% VÄTE
Expert utalar sig
🙄 luften har ALLTID bestått utav 80% väte och det är inget farligt med de, vi andas in det och sen ut med det. så det blir ingen skada.
gammalt citat, "höna av en fjäden"
edit: allt ger canser bara så ni vet, ALLT. säj att in bara dricker mjölk och rena fina odlade grönsaker så blir det ändå canser. vissa saker ökar chansen för det men ALLT kan ge canser. det krävs bara att en cell ska få fel i arvsmassan när den ska skapa en kopia så får nästa samma fel. Ibland spelar det ingen roll men oftast när det blir så så kopierar sig cellerna så ofta de kan. Om inte de vita blodkropparna ser det så fortsätter det och blir en canser tumör.
August 16, 2002
vadå jag har inte käkat potatis sen 2002 för att slippa cancer... sen så bor jag numera inuti en blyklätt rum i en sluten plastboll... har heller ingen mobil längre
undrar förresten hur dom mäter mängden spermier... männen får typ dra en runk i ett mätglas eller nåt... hmm
1 Guest(s)