January 14, 2002
chippen wrote: [quote=ViperBoyy][quote=Starscream]Bröderna Fluff och "Sagan" är ju mkt bättre 😀 det är humor.
hahah lätt
Edit: omg :dead: , kan ingen starta en Winamp Internet TV kanal o visa Bumbibjörnarna dygnet runt
det skulle jag lätt göra om jag hade alla avsnitt
hur startar man en internet tv kanal??
October 26, 2002
vet ej men det är nog inte så svårt
EDIT:detta kanske är det http://www.brics.dk/~barnie/WinampTV/
February 3, 2003
coalan wrote: [quote=Ctrl]Darkwing Duck
Luftens Hjältar
Räddningspartrullen
Bumbibjörnarna
Duck TalesRiktigt fina serier.
kan bara hålla med 🙂
iofs de dricker "saft" som gör att de kan studsa och är jättestarka, låter mer som lsds effekter 😮 :O
Darkwing duck är väl förbjuden från svensk tv?`
Bumbibjörnarna är mycket bra..Vill minnas jag förlorade oskulden samtidigt som jag såg på ett avsnitt med dom. Kan ha varit alladin med iofs... Dåligt minne.
October 26, 2002
LorD_Kvadd wrote: [quote=coalan][quote=Ctrl]Darkwing Duck
Luftens Hjältar
Räddningspartrullen
Bumbibjörnarna
Duck TalesRiktigt fina serier.
kan bara hålla med 🙂
iofs de dricker "saft" som gör att de kan studsa och är jättestarka, låter mer som lsds effekter 😮 :O
Darkwing duck är väl förbjuden från svensk tv?`
Bumbibjörnarna är mycket bra..Vill minnas jag förlorade oskulden samtidigt som jag såg på ett avsnitt med dom. Kan ha varit alladin med iofs... Dåligt minne.
fan minns du inte vad du tittade på för barnprogram när du knullade första gången??
September 16, 2002
Ctrl wrote: Tja .. Darkwing duck ansågs vara för våldsamt så dom fick visst inte sända det längre.
Istället började dom sända powerrangers 🙄
Men även det slutade. Jag minns än hur sur jag blev!
Det var avsnittet då de introducerar Tommy. Ett "To be Continued..." avsnitt, som de aldrig sände del två av!!! :arg:
chippen wrote: Bra val av efter trädare... hur kommer det sig att typ turles och heman (eller hur det stavas) fick sända??
De ändrade titeln i Turtles från:
Teenage Mutant Ninja Turtles
till
Teenage Mutant Hero Turtles.
Annars hade det varit för våldsamt.
1 Guest(s)