August 16, 2002
Kizo wrote:
De ändrade titeln i Turtles från:
Teenage Mutant Ninja Turtles
till
Teenage Mutant Hero Turtles.
Annars hade det varit för våldsamt.
haha... det var ju typ på ninjahysteritiden på åttitalet... fan typ japanska nintendospel som handlade om ninjor fick ju typ inte släppas i USA...
October 25, 2003
Farbror wrote: Jag diggade "EVA"(mycket osäker på namnet) eller vad det hette ... typ en tjej som var svart och vit och flummade på tv... 8)
Ika i rutan kanske?? 😕
Annars så var ju PowerRangers coolt som fan 😀
Fast det fick de ju sluta sända efter att ett par ungar dödade en tjej när de "lekte" PowerRangers.
May 17, 2002
SOmeThiNg wrote: Ja, för fan. Jag ska spamma dom med mejl.
Vad i h******e är det för barnprogram som görs idag? Bara skit? :spy:
Bumbibjörnarna, turtles, ducktales meed meera! är ju grymt mkt bättre :hb:
Det kan ju vara så att du växt ifrån barnprogrammen som görs idag och tycker mer om de gammla av nostalgiska skäl.
September 16, 2002
Krqagyzzz wrote: [quote=SOmeThiNg]Ja, för fan. Jag ska spamma dom med mejl.
Det kan ju vara så att du växt ifrån barnprogrammen som görs idag och tycker mer om de gammla av nostalgiska skäl.
Nej nej, tyst nu. Snicksnack!
Så är det inte! Usch! Omöjligt!
May 17, 2002
Kizo wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=SOmeThiNg]Ja, för fan. Jag ska spamma dom med mejl.
Nej nej, tyst nu. Snicksnack!
Så är det inte! Usch! Omöjligt!
så tänker jag iaf. Ibland när jag har vakten på pråmen så blir det så att man glor lite på tv för skojskull. Ibland är det då tex. Duck Tales, jag tittar för att det är lite småkul men speciellt bra är det inte.
2 Guest(s)