November 25, 2003
November 25, 2003
Extatic wrote: [quote=GardenGnome]Lyckades komma trea. Gött mos, då min CD-brännare är riktigt usel/icke fungerande.
kom du trea? isåfall vann du en Bluetooth adapter 🙂
Det trodde jag också, men det visade sig att Bluetooth-adaptern hade blivit snodd.
Siktade på att komma tvåa, då jag är nöjd med mitt grafikkort, men behöver brännare, både DVD och CD... =)
Trist att folk inte kan hålla tassarna borta från andras prylar bara.
December 15, 2002
GardenGnome wrote: [quote=Extatic][quote=GardenGnome]Lyckades komma trea. Gött mos, då min CD-brännare är riktigt usel/icke fungerande.
kom du trea? isåfall vann du en Bluetooth adapter 🙂
Det trodde jag också, men det visade sig att Bluetooth-adaptern hade blivit snodd.
Siktade på att komma tvåa, då jag är nöjd med mitt grafikkort, men behöver brännare, både DVD och CD... =)
Trist att folk inte kan hålla tassarna borta från andras prylar bara.
så trean fick också en DVD-brännare? fan va gött 🙂
November 25, 2003
November 25, 2003
Extatic wrote: jag fick först 131950, sen när allt var färdigt frågade jag Woxxman ifall jag fick testa en gång till.
Då fick jag 136600, ungefär 4000 mer än vinnaren fick 🙁
Haha ja man ska aldrig försöka sen igen efteråt.. det kan bara bli fel.. 😀
Grattis till de tre vinnarna förresten!
Tekniknörd som gillar att träna.
December 15, 2002
Xtreme-G wrote: Inte så dåliga resultat om man jämför med i somras
Någon som har något vasst highscore?
Själv har jag 147500 😀
hmm, det skulle jag allt vilja se... När jag fick mitt highscore (137900) så tog jag varenda 1000-poängare och varje 500- poängare. Kanske finns nåt trix som jag inte vet om? 😉
September 22, 2001
Jag har ett knep som kanske inte är så hemligt. Det är att man får mer poäng om man inte går i mål i slutet utan står och hoppar tills det är 1 sekund kvar.
Sen gäller det ju att ta så många tusingar som bara går, och ta alla.
[Image Can Not Be Found]
BTW, det bästa jag fått utan "knepet" är 139900
April 23, 2003
Xtreme-G wrote: Jag har ett knep som kanske inte är så hemligt. Det är att man får mer poäng om man inte går i mål i slutet utan står och hoppar tills det är 1 sekund kvar.
Sen gäller det ju att ta så många tusingar som bara går, och ta alla.
*BILD*
BTW, det bästa jag fått utan "knepet" är 139900
Av det allra lamaste är hopp-metoden värst! [-X Tänker aldrig någonsin testa det helt enkelt.
Mitt rekord (och det är självklart utan hopp, 60-62s kvar) som jag tog i somras.. (.. då jag klantade mig i compot ;)) :
[Image Can Not Be Found]
Extatic wrote: jag fick först 131950, sen när allt var färdigt frågade jag Woxxman ifall jag fick testa en gång till.
Då fick jag 136600, ungefär 4000 mer än vinnaren fick 🙁
nah, jag fick något på 135k har jag för mig, alltså ungefär 1000 mer.
btw. mohhaha, pwnd 😉
2 Guest(s)