December 15, 2002
POE wrote: [quote=Xtreme-G]Jag har ett knep som kanske inte är så hemligt. Det är att man får mer poäng om man inte går i mål i slutet utan står och hoppar tills det är 1 sekund kvar.
Sen gäller det ju att ta så många tusingar som bara går, och ta alla.
*BILD*
BTW, det bästa jag fått utan "knepet" är 139900
Av det allra lamaste är hopp-metoden värst! [-X Tänker aldrig någonsin testa det helt enkelt.
Mitt rekord (och det är självklart utan hopp, 60-62s kvar) som jag tog i somras.. (.. då jag klantade mig i compot ;)) :
[Image Can Not Be Found]
Extatic wrote: jag fick först 131950, sen när allt var färdigt frågade jag Woxxman ifall jag fick testa en gång till.
Då fick jag 136600, ungefär 4000 mer än vinnaren fick 🙁
nah, jag fick något på 135k har jag för mig, alltså ungefär 1000 mer.
btw. mohhaha, pwnd 😉
hehe tänkte lite fel där 😉
EDIT: btw POE, har du lyckats få sålt grafikkortet än? Såg att du försökte trada bort det i ungefär 2 dagar i #dreamhack.trade 😉
April 23, 2003
Extatic wrote: EDIT: btw POE, har du lyckats få sålt grafikkortet än? Såg att du försökte trada bort det i ungefär 2 dagar i #dreamhack.trade 😉
Jo, det tog sin tid .. men tills slut var det en som verkligen behövde ett PCI-e gfx som köpte det för 1400kr. 😀 thanks again NH :D/ 😉
November 27, 2003
POE wrote: [quote=Extatic]EDIT: btw POE, har du lyckats få sålt grafikkortet än? Såg att du försökte trada bort det i ungefär 2 dagar i #dreamhack.trade 😉
Jo, det tog sin tid .. men tills slut var det en som verkligen behövde ett PCI-e gfx som köpte det för 1400kr. 😀 thanks again NH :D/ 😉
Det är väl vi som ska tacka dig 😉
Riktigt härligt att en tvättäkta NH:are tog hem det 😀
//Andreas
2 Guest(s)