September 16, 2002
Jag hoppade bungyjump klockan 2 inatt!!
Åh, fy satan! Ni ska bara veta vilken svindel jag har!
Och en sak kan jag berätta.
Jag kommer knappast göra det igen!
Dessutom blev mitt hopp mindre lyckat:
Man ska falla rakt fram och "landa" med huvudet neråt. Men jag fick för mycket luft under bröskorgen i fallet så jag landade horisontalt, så när jag åkta upp så voltade jag helt och snärtade till armen på något sätt. Så jag har jävligt ont i vänsterarmen nu!
Men det är inte därför jag inte vill hoppa igen, vill ni veta varför? Därför att det är så jävla äckligt!
PS. Jag hade inte leg på mig för jag gett börsen till en polare (Vill ju inte ha lösa föremål i fickan.) så jag var tvungen att förklara att jag visst heter Arcade på riktigt! DS.
Edit: Innan man får hoppa går de igenom en lista för att kolla att man får hoppa.
18 år?
Hjärtproblem?
Epelepsi?
Gravid?
Psykofysiologiska sjudomar? (Tror jag det var)
Besvär med rygg, höft eller nacke?
Hehe...Grejen är att jag självklart svarade rätt på alla...Men.. Jag har problem med hjärtat tror jag (Hugger till ibland så jag inte kan andas in ordentligt. En gång i flera timmar. Kan inte röra på mig ens i stort sett, utan att det gör ont.)
Och att jag har problem med ryggen, jag har varit till sjukgymnast och fått ackepunktur etc. för det.
Men det kan man väl inte säga, eller hur?
September 16, 2002
keffing wrote: jasså... var det vatten under eller?
Japp.... 🙄 Tror det. Åtminstånde när de andra hoppade. Jag tordes fan inte titta ner för mig själv... Jag såg dock vatten några gånger under allt snurrande, så det kan ha varit neråt, ja,.
FonzzziE wrote: lol jag skulle gjort d men vetefan om jag vågat under natten :bgrin: så stora kulor har inte FonzzziE
Hehe... Balls of Steel. Näe, jag fattar inte att jag gjorde det själv. Jag kan varken tänkt med huvudet eller ballarna. 😕
SuperNova wrote: DU vet att det är ett HELVET att byta namn igen/byta tillbaka....
SJälv bytt namn dock inte lika vågat men ska man göra om det är det MYCKET jobb och strul.
Japp! Så vi hoppas på att jag inte ångrar mig! :bgrin:
September 16, 2002
Elias667 wrote: Sweet kizo, vad fick dig att göra det?
Btw, på KizoziK delen på din hemsida står det att du fortfarande heter Kenneth.
Tänkte något i stil med:
Näe, jag tänker då inte vara sämre än nån annan!
Och när jag väl var där uppe och skulle "falla av" (Värsta delen av allt.)
Då räknar han man är där uppe med ner:
5, 4, 3, 2, 1, Bungy!
Det enda jag tänkte då, (helt sant) var:
Skit samma!
Och sen släppte jag... Och då började jag tänka destå mer! :cy:
USCH!
btw, fixat, Tack!
September 16, 2002
Starscream wrote: Jo men det är kul när man gjort det ... och överlevt 🙂
Inte för jag hoppat för jag hatar höjder men skulle förmodligen känna så om jag jumpat! 🙂
Haha! Jo. Jag har också svindel nå så in i...Ojojoj, jag har svindel vill jag lova!
Och dom som säger att man "överkommer sin rädsla" av sånt där. Bungjump, klätterväggar etc. Dom LJUGER! Jag gillar då fan inte höjder nå mer nu! :cy:
February 1, 2002
Kizo wrote: [quote=Starscream]Jo men det är kul när man gjort det ... och överlevt 🙂
Inte för jag hoppat för jag hatar höjder men skulle förmodligen känna så om jag jumpat! 🙂
Haha! Jo. Jag har också svindel nå så in i...Ojojoj, jag har svindel vill jag lova!
Och dom som säger att man "överkommer sin rädsla" av sånt där. Bungjump, klätterväggar etc. Dom LJUGER! Jag gillar då fan inte höjder nå mer nu! :cy:
Känner igen det där! men flygplan och sånt är bara kul tycker jag..
Vad kostade det att hoppa?
3 Guest(s)