February 12, 2002
Senaste: Lagt smällare i de stora askfaten ute på skolgården så när nån ovetande står där röker sin sigg, fimpar så antänds en smällare å det blir en välda smäll inne i de där askfatsplåttunnorna..
(För er som redan hört den så kan ja säga att de var ett tag sedan å inga andra saker jag gjort på siståne förtjänar att tas upp)
February 21, 2003
Oh hjälp! Orkar inte skriva upp allt. Mest oskyldiga grejer, men visst har polisen jagat en på ett å annat tak när man var yngre
Dessa tjuriga skvallrande tanter 🙄
http://www.djuice.se/sweden/sy.....nstret.mov
June 30, 2003
Ogrebeast wrote: Dessa tjuriga skvallrande tanter 🙄
Har vart me om det. Sprang på skoltaket när man var ca 12 år. Och vad är det man ser i höghuset breddvid. Jo en kärring som glor genom fönstret med en telefon i handen. 5 min senare kommer polisen. men man lyckades ju smita 8)
May 12, 2002
haha. hmm. polisen har jag inte haft efter mig någon gång direkt. jo en gång, men då hade jag inte busat. då hade jag och brorsan åkt moppe (båda på samma moppe) och ingen av oss hade hjälm, när vi då mötte en polisbil (det var en sommarkväll) så satte dom efter oss. och vi drog in i skogen på en liten väg tänkte lura dom genom att åka runt ett skjul, men det var inte världens bästa idé, de genomskådade vår idé och vi mötte dom runt hörnet. heh, men vi pratade oss ur det. heh, det var schyssta poliser. som tur va.
July 11, 2003
Tänkte dra mitt lite snabbt: Tänt fyr på en stor rund halmbal- påkommen, slagit sönder rutor (plexiglas) på maskiner i ett grustag- påkommen
Råkat reseta ett bevattnings system till en potatis åker, alltså en stor vatten sprutare bara stod och spruta ett tag 8) Lite pengar förlorade bonden nog på det- påkommen. Det var nog dem största busen
Vad ska man säga? BLI ALDRIG PÅKOMMEN!!
January 23, 2002
Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
Sparka ut hårda snöbumlingar som blir efter plogbilen i vägbanan, rätt kul å se bilar väja för dem å när det kör på dem med ett däck så smäller det rätt bra. 😀
De enda sakerna jag kom på nu, har gjort mer men kommer inte på det nu. Har dock aldrig varit jagad av polisen.
I alla fall inte ensam, vi var några stycken, var i samband med streetracing. :bgrin:
June 17, 2002
Pallat äpplen så klart.. med Moppe..=)
Kastat ägg på buss...
Kastat ägg på bilar o folk från lägenhet..=) var iof i marocko hos mina kusiner..=)
Vad mer då.Hmm. spängt lite brevlåder med smällare..=)
En kompis krasha ett skyltfönster när jag var med... så jag var väl typ lite delaktig... jag som sa att han inte skulle våga.. så går jag vidare så hör jag glas krossas..=) så vi bara kutar..=) en halvtimme innan hade jag giddrat med snuten.. hehe.=) Var as packad den kvällen men jag slapp fylle cell..=) sen åkte jag hem..=)
Vad mer??=) hmm.. nja.. kommer inte på nåt..
June 23, 2002
coalan wrote: hmm rensat ett trädgårdsland 😀 iofs tog gubben en kompis men mot honom hjälpte ett par äpplen.
Åkt inlines genom kyrkogården, finns inget bättre än pensionärsslalom.
Att åka inlines på en kyrkogård är bara så jävla puckat det visar ingen som helst respekt för dem som är där.
En polare till mig hade en syster som gick bort för ett tag sen och det är några idioter som snott ljusen på graven och även på graven bredvid som var hans polare's nånting ja.
Så jävla dålig stil, blir så jävla lack på sånt som ska förstöra på det viset, själv hade jag också blivit riktigt förbannad om nåt liknande hade hänt mig.
Och när dem får reda på vem/vilka det var lär dem inte må så bra.
December 7, 2001
Stoppat köttbullar i videospelaren och skyllt på katten
klippt av alla sladdar och kablar på en kasettbandspelare som stog framme... skyllde oxå då på katten :bgrin: (var 4 år) stog i ca en halv timme och förklarade hur katten höll i saxen när ja stog inte gjorde nånting :bgrin:
June 3, 2001
Steel wrote: Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
Sparka ut hårda snöbumlingar som blir efter plogbilen i vägbanan, rätt kul å se bilar väja för dem å när det kör på dem med ett däck så smäller det rätt bra. 😀
Påmin mig om att jag ska binda dig i ett rep efter bilen..
January 23, 2002
Gueno wrote: [quote=Steel]Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
Påmin mig om att jag ska binda dig i ett rep efter bilden..
Vilken bild? 😛
Jag var liten och visste inte bättre, du vet mycket väl på vilka trafikanters sida jag står på idag ju 😀
1 Guest(s)