October 18, 2002
Steel wrote: Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
Sparka ut hårda snöbumlingar som blir efter plogbilen i vägbanan, rätt kul å se bilar väja för dem å när det kör på dem med ett däck så smäller det rätt bra. 😀
De enda sakerna jag kom på nu, har gjort mer men kommer inte på det nu. Har dock aldrig varit jagad av polisen.
I alla fall inte ensam, vi var några stycken, var i samband med streetracing. :bgrin:
Person angrepp är inte tillåtet på detta forum, men jag måste fan säga det.
Du måste vara helt sop slut i huvet?
Du har aldrig funderat på att en bil kan tappa fästet om den måste väja?
Vilket kan resultera i att någon skadar sig och i värsta fall kör ihjäl sig eller någon annan?
Make på idioti finns fan inte!!! Skärpning!!!
June 28, 2001
[-Pale- wrote: ][quote=Steel]Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
Sparka ut hårda snöbumlingar som blir efter plogbilen i vägbanan, rätt kul å se bilar väja för dem å när det kör på dem med ett däck så smäller det rätt bra. 😀
De enda sakerna jag kom på nu, har gjort mer men kommer inte på det nu. Har dock aldrig varit jagad av polisen.
I alla fall inte ensam, vi var några stycken, var i samband med streetracing. :bgrin:
Vilket kan resultera i att någon skadar sig och i värsta fall kör ihjäl sig eller någon annan?
men hallå, Barn tänker inte på det viset, inte direkt som att nissen gör så nu.
Gangster naaah, man fick ju sig en sådan jäfla kick av att bli jagad, speciellt av herr Blå
November 30, 2003
Jadu, det är en jävla massa. Mycket av detta har jag INTE gjort själv utan oftast bara varit med.
Plingat på områdets dörrklockor jävligt mkt. 😀
Lagt en stor svart på se full med snö på vägen när den var glashal.
Kastat sten, snö, skutit med soft air gun på bilar :S
Åkt moppe.. 😛
Kickat lampor som fan, kickat tills dom gått sönder
Smällt smällare i trappuppgångar
Kastat ägg o vattenballonger på hus.
Gjort bomber och smält på en öppen stor jävla fotbollsplan.
Kastat ägg på ålderdomshus
osv osv osv osv finns mkt mkt mer att räkna upp ;D
November 4, 2001
Thunderking + brevlåda = ?
Iofs jävligt dumt, det är inte bus längre när man sabbar för folk, och jag åkte dit också. Vi hade precis sprängt tre brevlådor på en väg, och så kom vi till en fjärde. Det enda vi inte märkte var att en gubbe stod och tittade på bakom en buske. Fyfaaaan vad arg han blev. Fick betala, och det är inte mer än rätt åt oss.
En annan kul sak var när vi var ute och bus-plingade på dörrar (lite mer oskyldigt). Helt plötsligt kom vi till en kille som efter det blivit kallad surgubben. Han blev skitsur första gången vi gjorde det, så självklart gjorde vi det igen. Tredje gången var han helt ursinnig och kutade ut, (han hade stått och väntat innanför dörren). Han fick tag i den killen som hade plingat på och tryckte in honom i sin bil, och sen jagade han oss med bilen.
Där jag bor finns det ett parkeringshus, och högst upp kan man stå och titta ner på en massa folk som går. Där stod vi innan och kastade vattenballoner. Det bästa var att vi lobbade dom över vägen så att dom nästan kom rakt uppifrån och alla trodde att dom kom från hyreshusbalkongerna på andra sidan. så de som blev träffade kutade upp i den trappuppgången. Kommer ihåg några klockrena man gjorde, typ rakt på en gubbe som rökte cigarett, träffade ett gäng med lumpare som blev skitsura och kutade upp i trappuppgången. Det roliga slutade dock när vi hörde sirener bakom oss och en snutbil hade kört upp bakom oss i parkeringshuset. Skoja att man blev förvånad 😀
January 28, 2003
Oski wrote: [quote=MrWeizel]
kan säga att en rökbomb på runt 2 kilo täcker nästan ett tunnland med mark 8)
hehe, har du prövat en sån? vi har bara provat mindre bomber.
jo, det har jag..
3-4 gånger :bgrin:
bara det att man luktar bränt socker som fan efteråt, lite svårt att skylla på katten där 😀
jag har flera gånger funderat på att sticka till lantmännen och köpa en 25kilos säck med Kalisalpeter... bara det att då måste man köpa 50 kilo socker också för att få en bra blandning.. tänk er att fylla ett oljefat och tända på skiten, tjock grå rök i en timme typ 8)
sen kom jag på att jag gjort nårra molotov cocktails också, bara på stora öppna asfaltsytor... men fan va coolt det är.. eldkulan där skojjar man inte bort :bgrin:
January 28, 2003
Ogrebeast wrote: [quote=MrWeizel]man gömmer sig i buskar vid en cykelväg, och när man ser nån komma en bit ifrån så sprutar man ut aceton i ett streck över hela cykelvägen.. tänd sedan på vid lämpligt tillfälle, kan säga att dom håller på att skita ner sig när det kommer upp en eldridå 5 meter framför dom :bgrin:
Om jag bara kommit på det när jag var liten :bgrin:
det är aldrig för sent eller vad det är man säger :bgrin:
det kan du ju göra på chalmersområdet.. där e la massor av cyklister? 8)
February 21, 2003
MrWeizel wrote: [quote=Ogrebeast][quote=MrWeizel]man gömmer sig i buskar vid en cykelväg, och när man ser nån komma en bit ifrån så sprutar man ut aceton i ett streck över hela cykelvägen.. tänd sedan på vid lämpligt tillfälle, kan säga att dom håller på att skita ner sig när det kommer upp en eldridå 5 meter framför dom :bgrin:
Om jag bara kommit på det när jag var liten :bgrin:
det är aldrig för sent eller vad det är man säger :bgrin:
det kan du ju göra på chalmersområdet.. där e la massor av cyklister? 8)
Får lägga det på "att göra"-listan då
May 12, 2002
MrWeizel wrote: [quote=Oski][quote=MrWeizel]
kan säga att en rökbomb på runt 2 kilo täcker nästan ett tunnland med mark 8)
hehe, har du prövat en sån? vi har bara provat mindre bomber.
jo, det har jag..
3-4 gånger :bgrin:
bara det att man luktar bränt socker som fan efteråt, lite svårt att skylla på katten där 😀
jag har flera gånger funderat på att sticka till lantmännen och köpa en 25kilos säck med Kalisalpeter... bara det att då måste man köpa 50 kilo socker också för att få en bra blandning.. tänk er att fylla ett oljefat och tända på skiten, tjock grå rök i en timme typ 8)
sen kom jag på att jag gjort nårra molotov cocktails också, bara på stora öppna asfaltsytor... men fan va coolt det är.. eldkulan där skojjar man inte bort :bgrin:
fyfan va tufft det skulle vara att dra av en sån i mitten av en stad! hela stadens centrum skulle ju vara rökfylld. fast lite farligt för de som åker bil då. men seriöst, vad kostar 25 kilo salpeter?
January 23, 2002
Mind wrote: [quote=[-Pale-]][quote=Steel]Kastat snöbollar på förbipasserande bilar. 🙂
men hallå, Barn tänker inte på det viset, inte direkt som att nissen gör så nu.
Gangster naaah, man fick ju sig en sådan jäfla kick av att bli jagad, speciellt av herr Blå
Precis som Mind sa, å sen var det inte på någon motorväg, inte ens en 90-väg, inte ens en 70-väg, utan en 50-väg mitt inne i en by.
Så det var inte mer undanmanöver de fick göra än man får göra idag för alla farthinder av olika slag som poppar upp i samhällen. Skulle vilja se den bil som tappar fästet å sladdar av vägen på nåt brutalt sätt i 50km/h även om det var vinterväglag ibland. 😕
De som möjligen väjde till lite kraftigt var de som sov vid ratten å då får de fan skylla sig själva när de gör det i en liten by med barn som leker här å var. 👿
Kom på ett till bus jag har gjort.
När vi var små så brukade vi barn på området samla (palla) ruttna äpplen å gömma oss i buskaget vid åkerkanten till en närbelägen åker när bonden körde något där.
När han sedan kom inom räckhåll så bombarderade vi hans traktor eller skördetröska med äpplen.
Han var en så tjurig bonde tyckte vi så det var därför vi gjorde det.
Bonden som hade åkern på andra sidan kvarteret var mycket snällare, han lät oss vara med å hjälpa till när de körde hö å sånt. 😀
Edit: hmm, det jag skrev ovan om bönderna å åkrarna med alla barnen på området får det ju nästan å låta som om jag har växt upp i nån modernare variant av "Alla vi barn i Bullerbyn" eller nåt sånt. 😀
2 Guest(s)