November 4, 2002
Amerikanske läkare misstänker att George W. Bush börjar bli "presenil".. Här kommer några av hans "ord-tabbar"
Några Bush-tabbar
"Våra fiender är innovativa och resursstarka, och det är vi också. De kommer aldrig sluta tänka ut nya sätt att skada vårt land och vårt folk, och det kommer inte vi heller"
"Jag hoppas att ni kommer gå ut härifrån och säga ´Vad sa han`?"
"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"
"Det finns inget tvivel i min själ, inte ett endaste tvivel i min själ, om att vi kommer att misslyckas"
Skoj att den mannen har tillgång till väskan med alla armeringskoder till tusentals kärnvapen.. :bgrin:
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
March 30, 2003
Snorch wrote: [quote=GeneSiS]"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"
:hehe:
Kul nisse..
Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Han skakade hand med en irakisk medborgare som fått "sin hand" avhuggen och vad jag kan se så har jag två stycken, alltså en kvar som är skakbar...
February 4, 2003
Urax wrote: Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Han skakade hand med en irakisk medborgare som fått "sin hand" avhuggen och vad jag kan se så har jag två stycken, alltså en kvar som är skakbar...
Exakt. Dock sorgligt att svenskar tycker detta är roligt på ett sätt, även om det "småroligt". Men inte så pass att man behöver göra en "anti Bush / Amerika" tråd i veckan. Personligen börjar jag tröttna.
Också tråkigt att Svenskar inte har tillräcklig med kunskap för att förstå att man har två händer, när det står i sing. form (dvs. inte både händerna).
"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sinA hand (händer) avhuggen(avhugna) av Saddam Hussein"
Kanske låter kinkig nu, och som en tråkmåns. Men dessa anti USA / Bush trådar borde få sin egen tråd. På samma sätt som det finns en vetenskapstråd, och "vad heter låten"-tråd.
Det tragiska är att folk verkligen "tror" på dessa skämt, och på något sätt blir påverkade av dessa, och "emot" någonting de egentligen inte känner till. Humorn används på ett felaktigt sätt enligt mig.
Dessutom finns det mycket fel på vår svenska ledare, Göran Person, enligt mig. Tragisk nog så är vi inte lika "klyftiga" så vi röstar på en annan. Om nu inte det borgliga blocket nu får igenom sitt.
Annars ganska sarkastiskt och roligt.
November 4, 2002
smurfen87 wrote: [quote=Urax]Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Exakt. Dock sorgligt att svenskar tycker detta är roligt på ett sätt, även om det "småroligt". Men inte så pass att man behöver göra en "anti Bush / Amerika" tråd i veckan. Personligen börjar jag tröttna.
Också tråkigt att Svenskar inte har tillräcklig med kunskap för att förstå att man har två händer, när det står i sing. form (dvs. inte både händerna).
"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sinA hand (händer) avhuggen(avhugna) av Saddam Hussein"
Kanske låter kinkig nu, och som en tråkmåns. Men dessa anti USA / Bush trådar borde få sin egen tråd. På samma sätt som det finns en vetenskapstråd, och "vad heter låten"-tråd.
Det tragiska är att folk verkligen "tror" på dessa skämt, och på något sätt blir påverkade av dessa, och "emot" någonting de egentligen inte känner till. Humorn används på ett felaktigt sätt enligt mig.
Dessutom finns det mycket fel på vår svenska ledare, Göran Person, enligt mig. Tragisk nog så är vi inte lika "klyftiga" så vi röstar på en annan. Om nu inte det borgliga blocket nu får igenom sitt.
Annars ganska sarkastiskt och roligt.
Don't worry. Jag är Pro USA och Pro bush. Men dock så hoppas jag på Kerry den här gången. Men det är dock roliga citat, och bush är ju inte känd för sin super härliga retorik.. 😉
Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)
March 14, 2001
Urax wrote: [quote=Snorch][quote=GeneSiS]"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"
:hehe:
Kul nisse..
Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..
Sen de där med att "folk verkligen "tror" på dessa skämt" så skiter jag i om bush har sagt så eller inte men tycker jag det låter roligt så är det roligt vare sig det är sant eller inte..
February 4, 2003
Snorch wrote: Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..
Sen de där med att "folk verkligen "tror" på dessa skämt" så skiter jag i om bush har sagt så eller inte men tycker jag det låter roligt så är det roligt vare sig det är sant eller inte..
Här var det någon som tog illa upp 😛
March 14, 2001
smurfen87 wrote: [quote=Snorch]Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..
Här var det någon som tog illa upp 😛
Nej.. 🙂
1 Guest(s)