Bush är senil. Skoj!|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Bush är senil. Skoj!
GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
sp_UserOfflineSmall Offline
1
September 21, 2004 - 11:43 am
sp_Permalink sp_Print

Amerikanske läkare misstänker att George W. Bush börjar bli "presenil".. Här kommer några av hans "ord-tabbar"

Några Bush-tabbar
"Våra fiender är innovativa och resursstarka, och det är vi också. De kommer aldrig sluta tänka ut nya sätt att skada vårt land och vårt folk, och det kommer inte vi heller"

"Jag hoppas att ni kommer gå ut härifrån och säga ´Vad sa han`?"

"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"

"Det finns inget tvivel i min själ, inte ett endaste tvivel i min själ, om att vi kommer att misslyckas"

Skoj att den mannen har tillgång till väskan med alla armeringskoder till tusentals kärnvapen.. :bgrin:

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

Snorch
Member
Medlem
Forum Posts: 8881
726050
September 21, 2004 - 11:47 am
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS wrote: "Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"

:hehe:
Kul nisse..

Combat
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 855
726064
September 21, 2004 - 12:07 pm
sp_Permalink sp_Print

Haha... Jo verkligen skoj, vf han kommer jhu spränka hela världen då han blandar ihop tv-kontrollen med kärnvapen- kontrollen 😛

Keffing
Member
Medlem
Forum Posts: 5118
726076
September 21, 2004 - 12:31 pm
sp_Permalink sp_Print

hmm... aja lite småkul...

zyrus
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1444
726099
September 21, 2004 - 12:54 pm
sp_Permalink sp_Print

everybody hates bush

Urax
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 804
726107
September 21, 2004 - 1:10 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: [quote=GeneSiS]"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"

Kul nisse..

Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Han skakade hand med en irakisk medborgare som fått "sin hand" avhuggen och vad jag kan se så har jag två stycken, alltså en kvar som är skakbar...

davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1553
726128
September 21, 2004 - 1:32 pm
sp_Permalink sp_Print

Urax wrote: Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...
Han skakade hand med en irakisk medborgare som fått "sin hand" avhuggen och vad jag kan se så har jag två stycken, alltså en kvar som är skakbar...

Exakt. Dock sorgligt att svenskar tycker detta är roligt på ett sätt, även om det "småroligt". Men inte så pass att man behöver göra en "anti Bush / Amerika" tråd i veckan. Personligen börjar jag tröttna.

Också tråkigt att Svenskar inte har tillräcklig med kunskap för att förstå att man har två händer, när det står i sing. form (dvs. inte både händerna).

"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sinA hand (händer) avhuggen(avhugna) av Saddam Hussein"

Kanske låter kinkig nu, och som en tråkmåns. Men dessa anti USA / Bush trådar borde få sin egen tråd. På samma sätt som det finns en vetenskapstråd, och "vad heter låten"-tråd.

Det tragiska är att folk verkligen "tror" på dessa skämt, och på något sätt blir påverkade av dessa, och "emot" någonting de egentligen inte känner till. Humorn används på ett felaktigt sätt enligt mig.

Dessutom finns det mycket fel på vår svenska ledare, Göran Person, enligt mig. Tragisk nog så är vi inte lika "klyftiga" så vi röstar på en annan. Om nu inte det borgliga blocket nu får igenom sitt.

Annars ganska sarkastiskt och roligt.

niro
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 360
726131
September 21, 2004 - 1:33 pm
sp_Permalink sp_Print

Zyrus wrote: everybody hates bush

Including myself.

GeneSiS
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 943
726136
September 21, 2004 - 1:37 pm
sp_Permalink sp_Print

smurfen87 wrote: [quote=Urax]Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...

Exakt. Dock sorgligt att svenskar tycker detta är roligt på ett sätt, även om det "småroligt". Men inte så pass att man behöver göra en "anti Bush / Amerika" tråd i veckan. Personligen börjar jag tröttna.

Också tråkigt att Svenskar inte har tillräcklig med kunskap för att förstå att man har två händer, när det står i sing. form (dvs. inte både händerna).

"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sinA hand (händer) avhuggen(avhugna) av Saddam Hussein"

Kanske låter kinkig nu, och som en tråkmåns. Men dessa anti USA / Bush trådar borde få sin egen tråd. På samma sätt som det finns en vetenskapstråd, och "vad heter låten"-tråd.

Det tragiska är att folk verkligen "tror" på dessa skämt, och på något sätt blir påverkade av dessa, och "emot" någonting de egentligen inte känner till. Humorn används på ett felaktigt sätt enligt mig.

Dessutom finns det mycket fel på vår svenska ledare, Göran Person, enligt mig. Tragisk nog så är vi inte lika "klyftiga" så vi röstar på en annan. Om nu inte det borgliga blocket nu får igenom sitt.

Annars ganska sarkastiskt och roligt.

Don't worry. Jag är Pro USA och Pro bush. Men dock så hoppas jag på Kerry den här gången. Men det är dock roliga citat, och bush är ju inte känd för sin super härliga retorik.. 😉

Prescott 3.4GHz @ 3.83GHz 4x225 FSB- ASUS AX800 XT PE - 2 GB DDR 400 - S-ATA RAID-0 500GB - Thermaltake Xaser Damier Series V5000A - Asus P4C800 Deluxe - NEC 8x -/+ RW DVD Dual Layer - Antec 550w TruePower - Samsung Floppy (svart) ;)

Callister
Member
Medlem
Forum Posts: 8468
726139
September 21, 2004 - 1:39 pm
sp_Permalink sp_Print

Läs på slutet av artikeln, det är ju bara en ensam wajjnande Doctor som säger sådär om Bush. :bgrin:

davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
726142
September 21, 2004 - 1:42 pm
sp_Permalink sp_Print

GeneSiS: Bra! 😛

Snorch
Member
Medlem
726259
September 21, 2004 - 3:30 pm
sp_Permalink sp_Print

Urax wrote: [quote=Snorch][quote=GeneSiS]"Jag är hedrad att få skaka hand med den modiga irakiska medborgare som fick sin hand avhuggen av Saddam Hussein"

Kul nisse..

Om den är rätt översatt så är det "tyvärr" inte en tabbe...

Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..

Sen de där med att "folk verkligen "tror" på dessa skämt" så skiter jag i om bush har sagt så eller inte men tycker jag det låter roligt så är det roligt vare sig det är sant eller inte..

Farbror
Member
Medlem
Forum Posts: 2275
726281
September 21, 2004 - 3:46 pm
sp_Permalink sp_Print

niro wrote: [quote=Zyrus]everybody hates bush

Including myself.

Who don´t ? 8)

DexiL
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 462
726364
September 21, 2004 - 5:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Jag kan fan inte fatta hur han ligger så bra till i opionsundersökningar..

davidhellmyrs
Kommer du hit ofta?
Medlem
726425
September 21, 2004 - 6:04 pm
sp_Permalink sp_Print

Snorch wrote: Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..

Sen de där med att "folk verkligen "tror" på dessa skämt" så skiter jag i om bush har sagt så eller inte men tycker jag det låter roligt så är det roligt vare sig det är sant eller inte..

Här var det någon som tog illa upp 😛

Jerry
Member
Medlem
Forum Posts: 4381
726448
September 21, 2004 - 6:24 pm
sp_Permalink sp_Print

Det första citatet har jag hört honom säga, resten vet jag ingenting om.

Snorch
Member
Medlem
726466
September 21, 2004 - 6:35 pm
sp_Permalink sp_Print

smurfen87 wrote: [quote=Snorch]Jag vet men de låter fortfarande roligt enligt mig.. sen att inte ni tycker det skiter jag fullständigt i..

Här var det någon som tog illa upp 😛

Nej.. 🙂

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 62
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL