November 22, 2001
Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
Jag avskyr bussar. Bussar e för vÀnsterfolk. Dock kan jag gp med pÄ att bussar e bra nÀr man druckit öl.
SÄledes tog jag en buss in till gbg o lyssnade pÄ wta, dvs hellacopters, backyard babies o millincollin. Efter detta hade jag planerat att Äka med en buss hem.
VÀl dÀr sÄ sa busschauffören att bussen var full, det kommer en extrabuss.
SÄ jag mfl vÀntade pÄ den. NÀr den vÀl kom sÄ chauffören plus idioten som viftade med flaggor att extra bussen inte skulle gÄ samma vÀg. Efter en massa ilska mm sÄ gick de med pÄ att den skulle gÄ i nÀrheten av samma vÀg. SÄ jag fick vÀcka min sambo som börjar jobba 06 för att hÀmta mig pga att chauffören vÀgrade köra ordinarie rutt. Ska bli spÀnnande att se vad vÀsttrafik har att sÀga imorgon nÀr jag ringer upp dem.[/i]
January 12, 2004
whak wrote: [quote=obelix]jag hatar bussar för att dom Ă€r byggda för barn, dom borde tĂ€nka pĂ„ oss som Ă€r vuxna... đ
Jo trĂ„ngt som fasen mellan sĂ€tena nĂ€r man Ă€r bredaxlad. đ
sant, plus att folk blir smÄtt sura nÀr man tar upp mer Àn halva deras sÀte...
Json_81 wrote: Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
Jag avskyr bussar. Bussar e för vÀnsterfolk. Dock kan jag gp med pÄ att bussar e bra nÀr man druckit öl.
Ăl har onekligen en del lustiga biverkningar, i mitt fall gör det fula fruntimmer snygga.
Men bussar och vÀnsterfolk??
Det var vÀl inte sÄ lÀnge sedan Gudrun Schymans flitiga taxiÄkande var pÄ tapeten?
ASUS M5A97 - AMD FX-6300 6-core - 12 GB Corsair DDR3 - Gigabyte 7790 2GB GDDR5 - NĂ„gra TB HDD
Inte sÄ flitig besökare pÄ forum numera, intresset för hÄrdvara och datorer har minskat rejÀlt. Mer om mej pÄ min SD-kritiska blogg pÄ: http://www.christer.gunnarsson.biz
January 12, 2004
ilg@dd wrote: [quote=Json_81]Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
Ăl har onekligen en del lustiga biverkningar, i mitt fall gör det fula fruntimmer snygga.
Det var vÀl inte sÄ lÀnge sedan Gudrun Schymans flitiga taxiÄkande var pÄ tapeten?
tror det har med Äldern att göra, alkohol har samma effekt pÄ mig med.
November 27, 2003
obelix wrote: [quote=ilg@dd][quote=Json_81]Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
JAG ĂR INTE GAMMAL! :banghead:
//ANDREAS
November 22, 2001
ilg@dd wrote: [quote=Json_81]Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
Jo, men vÀnsterpolitiker e höger nÀr det gÀller dem sjÀlva.
Oj, vad full jag var nÀr jag skrev det dÀr igÄr.
August 20, 2001
Delph1 wrote: [quote=obelix][quote=ilg@dd][quote=Json_81]Det hÀr kanske egentligen hör hemma i flylletrÄden, men wtf.
JAG ĂR INTE GAMMAL! :banghead:
//ANDREAS
Hmmm... SÄ blir det inte för mig... MÄste betyda att jag Àr yngre Àn Delph1
Ja nÀ bussar och lÄnga mÀnniskor hör inte ihop. Hatar ocksÄ verkligen att Äka buss.
1 Guest(s)