February 22, 2003
Som ni kanske vet så har jag körtelfeber dock har den börjat ge med sig och halsontet har nästan gått över och jag kan nu inta fast föda igen 😀
Jag har bara en känsla av att vara full hela tiden och så är ja lite förkyld 😕
Men nu är de så att jag låg på 65 pannor innan ja blev sjuk och ligger nu på 58-59 pannor :cy:
Hur bygger ja upp mig igen på bästa sett? jag får inte anstränga mig fysiskt för ens om kanske 3 veckor eller nått
Ska jag frossa godsaker eller äta taktiskt? 😛
July 27, 2002
Äta så att kroppen inte behöver kompensera med musklerna.
Det spelar i princip ingen roll om du äter 100 kalorier plus av grönsaker eller 2000 kalorier plus bestående av pizza, musklerna kmr vara kvar MEN vid andra alternativet får du fett på köpet. 😉
Ät vanlig mat bara, men var inte rädd för godis o sånt
May 23, 2002
Riktiga muskler tappar man inte bara så där. Du har mest förlorat vatten etc. Du behöver knappast oroa dig för att du inte ska gå upp, de kommer du att göra och de kommer att gå rätt fort också. Ät på bara och inte massa skit.
Hade en kompis som fick körtelfeber, han gick ner 15 kg. På 2 månade hade han sin gamla vikt tillbaka...
November 22, 2001
bjorne wrote: [quote=ocz]Kreatin trycker bara in vatten i musklerna ffs
Musklerna sväller, blir starkare och så går du upp i vikt, vad mer kan man begära? 🙂
kreatin hjälper musklerna att orka prestera mer. samtidigt binder det en del vatten.
Så fort man slutar med kreatinet går man ner de kilona vatten man samlat på sig, men då har man förhoppningsvis tränat lite hårdare än man hade orkat utan kreatin.
December 15, 2002
[Gamepredator wrote: Sulan]Får man stora resultat av kreatin så är det ett tecken på att man äter otillräckligt.
Dessutom är det oklart hurvida höga doser påverkar kroppen...
...samt hur höga nivåer av det man hade i sig innan man började ta tillskott av det. För min egen del så har det inte hjälpt så speciellt mycket, tyder på att jag hade ganska höga nivåer redan.
1 Guest(s)