March 2, 2002
Min bil (Volvo 440 -95) har varit en följetong i reparationer den här våren. Igår besiktigade jag den och den klarade sig utan anmärkning. Vad tror ni händer idag ?
Ett stenskott i framrutan med en 25 cm lång spricka som följd...Gaaahh. Självrisken är 35 % av kostnaden för att byta rutan. Nån som vet ungefärlig kostnad för ett sådant byte ?
/Nicke
February 1, 2002
1000:- kanske?
[Edit] Jag har också jäkla otur med skador, först pajja låset på förarsidan, eller man kan inte öppna med fjärren.. sen fick jag parkeringskador både på bak och framdörren på andra sidan och 2månader efter fick jag yttligare parkeringsskada fast på framskärmen 🙁
Sen sprack en spegel i solskyddet. Men nu har oturen tagit slut, ett däck jag hade punka på innan jag bytte till vinterdäck är helt nu utan jag lämnat in det..
March 2, 2002
March 2, 2002
January 24, 2003
January 24, 2003
January 18, 2003
Starscream wrote: jag fick en fet sten på rutan för ett tag sen, blev ett ganska djupt märke o trodde absolut den skulle spricka upp men de har inte hänt nåt på 1 år..
Vänta bara tills det blir under 25 kallt och du drar på full värme på rutan.....Det är inte så häftigt när det händer kan jag lova
1 Guest(s)