February 22, 2003
http://www.bluled.co.uk/fitting.htm
denna sida beskriver hur man byter LEDs på sin mobil...
riktigt ballt faktiskt fast vet inte om jag vågar ge mig in på det o riskeera att pajja mobilen...
huvudsidan..http://www.bluled.co.uk/
May 15, 2003
Vadå, "inte klarar själv"... Det är väl bara att ge sig på att man ska fixa det, sen sätta igång och tänka till hela tiden och vara försiktig... Så har jag gjort med all moddning av t.ex. min dator och det har funkat hittills.. "Learning by doing..." 8)
Tyvärr så har jag en T68i, och den har redan blåa knappar...
May 1, 2003
precis en sån här länk jag letat efter..men det verkar svårare än jag trodde att det skulle vara..
och vad mkt grejer man behöver..har ju inget av det nästan..blir ju billigare att köpa ny mobil iställeet för att modda min 3310...
men är det nån som gjort det?? Hur gick det isf??
January 4, 2001
Marron wrote: precis en sån här länk jag letat efter..men det verkar svårare än jag trodde att det skulle vara..
och vad mkt grejer man behöver..har ju inget av det nästan..blir ju billigare att köpa ny mobil iställeet för att modda min 3310...
Allt finns på elfa.. Du behöver ju inte ha blåa lysdoidrar, då dom är extremt dyra. Skaffa någon porrig röd belysning kanske.. 😉
Jag funderar på blå display och röd knappsats... vore smek... 😉
November 26, 2002
Coore wrote: [quote=Marron]precis en sån här länk jag letat efter..men det verkar svårare än jag trodde att det skulle vara..
Allt finns på elfa.. Du behöver ju inte ha blåa lysdoidrar, då dom är extremt dyra. Skaffa någon porrig röd belysning kanske.. 😉
enligt vad de säger på den sidan så kan man inte blanda olika färger.
Jag vet inte om det verkligen är så, men det skulle kunna vara så, eftersom det tydligen är olika resistans på olika färger.. eller nåt...
*sova*
January 4, 2001
Öwall wrote: [quote=Coore][quote=Marron]precis en sån här länk jag letat efter..men det verkar svårare än jag trodde att det skulle vara..
enligt vad de säger på den sidan så kan man inte blanda olika färger.
Jag vet inte om det verkligen är så, men det skulle kunna vara så, eftersom det tydligen är olika resistans på olika färger.. eller nåt...
*sova*
Då ljuger dom på sidan... 😉 Man kan använda motstånd... Det måste få plats med ett litet yt motstånd juh...
aja.. jag ska iallafall prova det.
2 Guest(s)