January 6, 2003
Gueno wrote: Ja du ando..
Inte sĂ„ sĂ€kert.. đDen sĂ„ldes i allafall till förmĂ„n till annat prodjekt (+ lite annat som jag inte vill gĂ„ in pĂ„ för dĂ„ kommer trĂ„den med 100% sĂ€kerhet att lĂ„sas).. "Prodjekt 500hk+".. 8)
FĂ„r se vad det blir kĂ€rra mĂ„ste hitta lĂ€mpligt objekt först. đ
M5 E39 med Turbo đ :bgrin:
VadĂ„ ska du bygga dig en gigantisk warez-server? đź
Edit: Nu vet jag!!, horor? jag har ju sagt till dig att inte slösa pengar pĂ„ sĂ„nt... đ
November 26, 2002
ando wrote: [quote=Ăwall]okej. Nu kan du berĂ€tta hur mycket du gav för den đ
Varför Ă€r det sĂ„ viktigt? Spela roll vad bilen kostar, det Ă€r pĂ„ bana som priset mĂ€ts đ
Ăwall, kolla pĂ„ http://www.bytbil.nu och se om du hittar en liknande bil sĂ„ kanske du ser pĂ„ ett ungefĂ€r vad den kostar...
Det Àr inte sÄ viktigt faktiskt.
Jag skrev sÄ mest för att folk tjatade om det tidigare.
June 3, 2001
Edhunter wrote: tss...VOLVO...dÄ kan han ju köpa saab istÀllet...
Men lol!
Jag vill ha en rejsbil inte en konservburk.
NÀr saab plockar bort turbon och har över 300 hk pÄ hjulen sÄ kanske jag ska titta pÄ en.
Nee.. det blir nÄgot tyskt eller Volvo eftersom att jag vill ha bra kvallitet och snygg inredning.
July 27, 2002
Gueno wrote: [quote=Edhunter]tss...VOLVO...dÄ kan han ju köpa saab istÀllet...
Men lol!
Jag vill ha en rejsbil inte en konservburk.
NÀr saab plockar bort turbon och har över 300 hk pÄ hjulen sÄ kanske jag ska titta pÄ en.
Nee.. det blir nÄgot tyskt eller Volvo eftersom att jag vill ha bra kvallitet och snygg inredning.
bmw m5, gamla karossen, eller varför inte en alpina. đ
May 9, 2001
Gueno wrote: Jaha.. dĂ„ var beemern sĂ„ld sĂ„ nu slipper ni höra mitt tjat om BMW.. men bara ett litet tag. đ
Ville bli lite sommrig sÄ det blev en Mercedes SLK 230 Kompressor -98 Cab i silvermetallic istÀllet.
5000 mil, Automat, ABS, AC, Antisladdsystem, Elhissar fram, Elspeglar, Sportstolar, FjÀrrstyrt c-lÄs, SkinnklÀdsel, Larm, ALU-fÀlgar, Sidoairbag, Stereo, Full servicebok och dessutom Àr den svensksÄld.
En före detta arbetskamrat köpte ocksÄ en sÄdan bil. Han importerade den frÄn Tyskland.
En lite incident hÀnde pÄ vÀgen hem. Han fick ett rejÀlt stenskott pÄ framrutan och sprickan frÄn det gick över hela rutan.
Han var inte sÄ lycklig nÀr han fick byta ut hela rutan. Kostade X antal tusen att byta den.
1 Guest(s)