June 5, 2004
Hej!
Nu var det såhär att jag har funderat på att köpa en Canada Goose jacka, den kostar 3000:-, så det är ju nästan samma pris som en "vanlig" jacka (min Everest kostade 2000:-).
Men problemet är det att jag vet inte om det kommer vara helt "ute" med Canada Goose nästa vinter, det är ju inte så kul o gå runt i en sån då liksom.
Så vad tror ni, är det värt att köpa en?
August 27, 2003
Canada Goose är totalute i år, så varför skulle det märket vara inne nästa år? Sen att det bara är kebabrullare och brats som glider i dem nuförtiden gör väl inte saken bättre.
Hellre Peak, Helly Hansen eller Everest då, eller kanske Altitude 8848 som jag tycker gör bra grejer.
February 3, 2004
Jag har en "vinterjacka", jag köpte för cirka 3 år sedan.. Den har jag åkt snowboard i osv. Det är ett i princip okänt märke.. "h20".
Den är något galet varm, inte frusit en sekund i den. Den har fickor där
man behöver och luva osv.. Flisdoring inuti, den kostade mig 300 kr.
Jag slår vad på min vänstra fot.. att du inte hade köpt en Canada Goose
jacka ifall den hetat "Alpine" eller nåt annat vintrig.
Min vänsterfot..
June 5, 2004
Vamp wrote: [quote=azN-]jomen fortfarande, goose-jackorna är riktigt sköna o varma.
Tycker faktiskt att dom är varmare o skönare än andra jackor.
Ja, är väl inget fel på jackorna, men i ditt första inlägg så var ditt problem om dom var inne eller inte, vilket är :spy:
tycker du tar det lite ordagrant,menmen skit samma.
May 19, 2003
azN- wrote: [quote=Vamp][quote=azN-]jomen fortfarande, goose-jackorna är riktigt sköna o varma.
Ja, är väl inget fel på jackorna, men i ditt första inlägg så var ditt problem om dom var inne eller inte, vilket är :spy:
Hmm, ordagrant? Fattar inte riktigt. Det du ville ha svar på var ju om det skulle vara ute eller inte nästa år, eller?
Tänker inte hålla på att småbråka så här på morgonen, jag har fått mitt sagt 😉
June 5, 2004
Vamp wrote: [quote=azN-][quote=Vamp][quote=azN-]jomen fortfarande, goose-jackorna är riktigt sköna o varma.
Hmm, ordagrant? Fattar inte riktigt. Det du ville ha svar på var ju om det skulle vara ute eller inte nästa år, eller?
Tänker inte hålla på att småbråka så här på morgonen, jag har fått mitt sagt 😉
bra för jag orkar inte heller tjafs när jag är hemma sjuk.
August 27, 2003
Coore wrote: [quote=Hugge]Sen att det bara är kebabrullare och brats som glider i dem nuförtiden gör väl inte saken bättre.
Vilken av dom två kategorierna faller din tjej under?
:arg: :arg: :arg:
Jaja, men hon ville ju ha en vafan. Måste ju tillfredsställa på nått sätt. Man får igen det senare så att säga :P(|)
January 4, 2001
Hugge wrote: [quote=Coore][quote=Hugge]Sen att det bara är kebabrullare och brats som glider i dem nuförtiden gör väl inte saken bättre.
Jaja, men hon ville ju ha en vafan. Måste ju tillfredsställa på nått sätt. Man får igen det senare så att säga :P(|)
Jo visst, vill du ha en kebabrulle på snorren så ska inte jag lägga mig i...
June 30, 2001
Hur man kan lägga ut 2000 spänn på en jacka är för mig obegripligt. Jag använder just nu en jacka från dressmann som kostade mig 500 kr. Det är då den varmaste och skönaste jackan jag någonsin haft.
Bara jag som går runt och småskrattar åt folk som går runt i JL-tröjor (eller liknande)? De är inte bara dyra, utan jävligt fula också. Att köpa kläder efter märke är bara dumt och ett väldigt slöseri med pengar.
August 27, 2003
Coore wrote: [quote=Hugge][quote=Coore][quote=Hugge]Sen att det bara är kebabrullare och brats som glider i dem nuförtiden gör väl inte saken bättre.
Men vafan, jag har inget elakt att kontra med. Du får göra bort dig lite mer. :blink:
January 23, 2002
Hugge wrote: [quote=Coore][quote=Hugge][quote=Coore][quote=Hugge]Sen att det bara är kebabrullare och brats som glider i dem nuförtiden gör väl inte saken bättre.
Men vafan, jag har inget elakt att kontra med. Du får göra bort dig lite mer. :blink:
:)R
Hugge är so aegd! *fnizz* 🙄
För övrigt så ser jag inte meningen med märkeskläder när det finns billigare kläder som fyller sitt syfte precis lika bra. 🙂
2 Guest(s)