January 20, 2005
DiZi wrote: [quote=NalleBjörn]Men.. Att dom ens orkar ha på sig JL tröjan samma dag?
Skulle gissa på att det skulle vara "häftigt"... Dom har ju iaf bokat in sig allihopa på att ha just JL-tröjor den dagen, patetiskt!
`
Faktiskt.. :blink:
Om man ska återgå till "ämnet".. Om man har pengar och tycker att de är sköna så ska man väl köpa en.
Om man inte tycker det är värt det, att de är fula etc etc ska man såklart inte köpa en
EDIT: Nån nämnde att man ska köpa fjällräven.. Ähum, var bor du? 😀 Bor i Stockholm och här är de fanimej nästan lika vanliga..
December 5, 2002
Jerry wrote: Vad tusan är JL för någonting?
Om du inte är ironiskt så kan jag stifta ner ett par ord...
JL är ett märke som såvitt jag vet blev populärt inom "fjortis-krestar" när dom lanserade sina JÄTTEHÄFTIGA tröjor som tuff_fliKKa F14 köpte där det självklart stod JL på med STORA bokstäver så att ALLA kunde se vilken FIN tröja just hon hade. Sedan köpte KooL_fliCkKKa den också, sedan hade alla det. INVASION!
January 20, 2005
DiZi wrote: [quote=Jerry]Vad tusan är JL för någonting?
Om du inte är ironiskt så kan jag stifta ner ett par ord...
JL är ett märke som såvitt jag vet blev populärt inom "fjortis-krestar" när dom lanserade sina JÄTTEHÄFTIGA tröjor som tuff_fliKKa F14 köpte där det självklart stod JL på med STORA bokstäver så att ALLA kunde se vilken FIN tröja just hon hade. Sedan köpte KooL_fliCkKKa den också, sedan hade alla det. INVASION!
Ungefär sådar ja.. Glöm inte: SnYgG_TjEj_16 (fast egentligen 13)
December 5, 2002
Mind wrote: [quote=Jerry]Ja, okej. Förstod att det var ett klädmärke av den här tråden, men jag har aldrig hört talas om det förut. Jag är inte så inne. 🙂
exakt, vi som inte umgås med fjortisar är inte så "haj" på fjortistrender.
Det där är väl kanske lite att ta i, har man missat det så bor man under en sten. Slår vad om att du, Mind, måste ha sett nån på stan med en sådan tröja? Annars borde du gå ut mera :]
January 28, 2003
Suizide wrote: Jag gillar märken som elvine, evisu och nudie m.m
Jag frångick Levi's för första gången på tre år för någon vecka sedan, fastnade direkt för ett par Nudie-jeans. Grymt sköna, och riktigt jäkla snygga. Nu skall jag bara se om det går att följa "tvätt"rådet, 6mån till första tvätt är rekommenderat
DiZi wrote: [JL är ett märke som såvitt jag vet blev populärt inom fjortis-krestar när dom lanserade sina JÄTTEHÄFTIGA tröjor som tuff_fliKKa F14 köpte där det självklart stod JL på med STORA bokstäver så att ALLA kunde se vilken FIN tröja just hon hade. Sedan köpte KooL_fliCkKKa den också, sedan hade alla det. INVASION!
JL gjorde från början, och gör fortfarande, golfkläder. Men det verkar många ha tappat bort på vägen 😛
January 20, 2005
MrWeizel wrote:
Jag frångick Levi's för första gången på tre år för någon vecka sedan, fastnade direkt för ett par Nudie-jeans. Grymt sköna, och riktigt jäkla snygga. Nu skall jag bara se om det går att följa "tvätt"rådet, 6mån till första tvätt är rekommenderat
Har själv ett par Nudie, de är faktiskt riktigt bra.. Men, bara Levi's 😮
2 Guest(s)