February 11, 2001
Min lilla jycke har fĂ„tt cancer. En tumör stor som en appelsin som ligger o trycker mot hjĂ€rta, lungor och luftstrupe.. Tror inte han klarar sig över natten. Kan inte plugga till mitt matteprov imorgon.. KĂ€nner mig VĂLDIGT deppad dĂ„ han Ă€r nĂ„got av det jag Ă€lskar mest... đ đ đ Va faan finns cancer h*****et för. *stor tjuter/lipar*
September 20, 2001
February 11, 2001
Problemet Àr att han inte kan lÀgga ner huvudet pÄ golvet eller lÀgga sig pÄ sidan för dÄ fÄr han ingen luft. Sedan kan han inte knappt stÄ eller gÄ pÄ benen heller dÄ det tÀr pÄ de fÄ krafterna han har kvar. Lungorna Àr ju nÀstintill vattenfyllda dÄ hjÀrtat inte orkar/kan pumpa runt allt....
Ălskar min jycke. SĂ„ gosig jakthund. Jakthundar Ă€r ju nĂ€stan de som blir gosigast och trevligast. SkĂ€ller inte pĂ„ nĂ„gon om de inte tassar kring huset pĂ„ natten. Hoppar inte upp pĂ„ folk. BĂ€r inte omkring skor eller andra saker.... En jycke som ingen annan kommer att bli lik... *en tĂ„r droppar*
Ălskar dig KALLE!
September 15, 2001
September 2, 2001
Jag förstÄr precis hur ni kÀnner er... var sjÀlv med om det med min underbara katt... som Àven han fick cancer dÄ han var nio Är gammal... nÀstan alla katter fÄr alltid cancer, men det brukar inte vara förrÀn dom ska sjÀlvdö vid 17-18 Ärs Älder... jag grÀt som ett barn... det var ju min vÀn...
SÄ jag förstÄr precis hur ni kÀnner er... men jag förstÄr inte dom som inte förstÄr oss.. som pÄstÄr att man inte kan kÀnna sÄ för ett husdjur.. klart man kan... man blir ju fÀst vid ett djur som man kanske har haft i en 10-15 Är... har man inte blivit det sÄ Àr det nÄgot fel...
September 20, 2001
VÄr katt som varit borta i tvÄ mÄnader, kom tillbaka i förrgÄr. Han var sÄ uttorkad, och svÀlt, sÄ vetrinÀren trodde inte han skulle klara sig. Nu ger vi honom vÀtskeersÀttning & vÀlling med spruta en gÄng i timmen. Och vi hÄller alla tummar & tassar hÀrhemma.
Man blir sÄ himla maktlös nÀr nÄt sÄnt hÀnder. Och inte kan de tala om vad som Àr fel heller. HÄller med dig Doberman, de som inte haft djur vet inte hur det kÀnns. Det finns inget som heter "bara ett djur".
Kram till dig me Frolic!
//
August 23, 2001
February 11, 2001
September 15, 2001
May 22, 2001
On 2001-09-21 10:33, Doberman wrote:
Beklagar sorgen TheGhozt =(
HÄller bara med. Det Àr jobbigt har sjÀlv haft katt som vi var tyungen att avliva. SÄ jag vet hur det kÀnns inget kul alls. Hoppas du kommer över sorgen.Fast att det tar tid. STACKARS dig sÀger jag bara. FörstÄr att du inte pluggade den natten vem skulle ha gjort det? KRYA Pà DIG!!!
February 11, 2001
Min idiotiska tattarlÀrare i matte sade jag var tvungen att göra provet i Matte E idag eller senast pÄ MÄndag/Tisdag nÀsta vecka. Inte faan kan jag det dÄ jag har APU pÄ Electrolyx....
Förbenade skitstövel till idiot...
Chocken över jycken kommer vĂ€l imorgon eller pĂ„ Söndag. KĂ€nde lite i morse men inte under dagen.. Underligt.. đ đ
2 Guest(s)