June 30, 2003
Ok, jag har funderat lite...
Min lärare i datorkommunikation kan få tag på 50 stycken skivor för lägre pris än vad jag kan få tag på 25 för när han är i Tyskland.
Kom inte och säg att det är olika märken, för båda är Sony-skivor, och man ser ingen skillnad vid en snabb titt.
Så jag tänkte på det, nu när sossarna tänker höja skatten på mina kära små älsklingar (det kommer verkligen att hämma svenska bootbytare), så tänkte jag - Är det någon skillnad i kvalitet på de tyska och de svenska, och det är därför det skiljer så mycket i pris, eller ska jag skicka med honom några hundralappar nästa gång han ska ner så han kan handla åt mig också?
Jaja, en sak till.
Bruce klassas inte som politisk Avatar va?
April 18, 2003
Timmy wrote:
Jaja, en sak till.
Har svårt att tänka mej att det är nån skillnad på dom så skicka med honom pengar du om du tycker det verkar rimligt.
Bruce är ju kung av allt så han kan absolut inte räknas som politisk 🙂
Har du köpt Essentials än? Släpptes idag... skiva tre är bara så bra...
EDIT: Du brukar inte hänga på jungeland och leta bootlegs?
June 30, 2003
Jekyll 3000 wrote:
Bruce är ju kung av allt så han kan absolut inte räknas som politisk 🙂Har du köpt Essentials än? Släpptes idag... skiva tre är bara så bra...
EDIT: Du brukar inte hänga på jungeland och leta bootlegs?
Fast egentligen är han ju ganska politisk av sig när man tänker efter.
Jag menar, om man lyssnar på inledningen till Souls of the Departed 3/10 -03 så...
Men, men. Har inte köpt essentials ännu. Tänkte vänta och önska mig den i julklapp. Har hört ungefär hälften av CD3-låtarna innan tror jag...
Nej, jag brukar inte vara på jungleland... De boots jag har fått har jag fått via CD-byte. Men man får 'la kolla in där nån gång också...
April 18, 2003
Timmy wrote:
Fast egentligen är han ju ganska politisk av sig när man tänker efter.
Jag menar, om man lyssnar på inledningen till Souls of the Departed 3/10 -03 så...Nej, jag brukar inte vara på jungleland... De boots jag har fått har jag fått via CD-byte. Men man får 'la kolla in där nån gång också...
Jo det är ju synd att säga att han gillar bush 🙂
Var det skivor med fodral du tänker ta från Tyskland? Vad kostar dom där då?
EDIT:Du Steel, det blir ju fem inlägg om man räknar med dit som ligger under det här, eller hur? 😉
June 11, 2001
Timmy wrote: Ok, jag har funderat lite...
Min lärare i datorkommunikation kan få tag på 50 stycken skivor för lägre pris än vad jag kan få tag på 25 för när han är i Tyskland.
Kom inte och säg att det är olika märken, för båda är Sony-skivor, och man ser ingen skillnad vid en snabb titt.
Så jag tänkte på det, nu när sossarna tänker höja skatten på mina kära små älsklingar (det kommer verkligen att hämma svenska bootbytare), så tänkte jag - Är det någon skillnad i kvalitet på de tyska och de svenska, och det är därför det skiljer så mycket i pris, eller ska jag skicka med honom några hundralappar nästa gång han ska ner så han kan handla åt mig också?Jaja, en sak till.
Vad är det dom tänker höja skatten på? CD-R skivor?
1 Guest(s)