September 27, 2001
October 10, 2001
On 2001-11-15 19:54, Tomas wrote:
hmm,, jag förstår inte vad som var så hemskt med idelans uttalande???och, så ger det en lite otrevlig stämmning om man ska hålla på och hota med ban,, sånt kan man sköta offside, med epost eller nåt...
Det som jag tror irriterade debattörerna här, och som jag håller med om, var att idelan bara bröt in mitt i debatten och sade att nästan alla har fel. Sådan inlägg ska inte göras. Om man ger sig in i en debatt och påstår att alla andra har fel så SKA man ha argument och belägg för sitt uttalande.
Att stämningen blir otrevlig vid hot om ban håller jag fullständigt med om, men jag är ändå kluven i frågan om de inte borde ha gjorts. Han måste få veta hur andra reagerar och att man måste hålla en viss nivå på sitt uppförande även ute på nätet. Inläggen kunde i och för sig ha framförts över icq eller irc istället för här men jag anser ändå att idelans inlägg var ett hårdare slag mot NH:s stämning än vad debattörernas respons var.
May 27, 2001
Sånt här j**la skit snacka hör inte hemma i ett hårdvaruforum och specielt inte på Nordichardware!
Denna tråd stängs pga allt skitsnacka om droger och provokationer som inte har ett skit med LAN att göra...(!)
"ideLAN" du har tur som slipper BAN. Men du får ingen chans till efter denna. Tänk på det! Nästa gång blir det Ban på 2år minst..
/Matte
2 Guest(s)