April 18, 2004
Har precis köpt en Gemini 340. När jag har brännt en skiva med en film och en sub på så vill jag starta filmen med suben direkt efter jag satt i skivan. Men det går inte första gången man sätter i skivan. Då måste man trycka ut skivan och sätta i den igen och då funkar det att lägga till suben. Hur gör ni när ni ska sätta dit suben?
En sak till, när jag ser filmer med undertext och filmen slutar så hoppar den föregående filmens sub dit och fortsätter. Är ungefär som ett minne. Har ni också drabbats av det?
April 18, 2004
Alltså. Sä här lär jag göra för att få dit suben:
Sätta i skivan.
Sen står det:
Root/
Shrek2 (filmen)
Shrek2 (suben)
Sen går jag ner och tryck "Select" på suben och går sedan upp på filmen och trycker "Subtitle" på dosan och då funkar det inte. Då måste man ta ut skivan och stopa i den igen. Om jag då gör samma saker som innan så kan man nu välja subtitle ON. Krångligt som fan... Kan inte nån berätta lite snabbt hur ni gör?
Kan man "uppdatera" spelaren på nått sätt och isf hur?
November 22, 2001
Centrum är skit.
Man ska aldrig köpa centrumsaker.
Tråkigt nog får du lära dig det den hårda vägen.
Jag hade i princip samma fel på min vanliga centrumdvd, fast där fick man trycka ut skivan o sen stoppa in den igen för att kunna se filmen/lyssna på musik.
Jag lämnade in den o de bytte ut den direkt.
Så gå tillbaka med den
April 18, 2004
Nu har diskussionen kommit lite på omvägar. Det jag undra är:
Alltså. Så här lär jag göra för att få dit suben:
Sätta i skivan.
Sen står det:
Root/
Shrek2 (filmen)
Shrek2 (suben)
Sen går jag ner och tryck "Select" på suben och går sedan upp på filmen och trycker "Subtitle" på dosan och då funkar det inte. Då måste man ta ut skivan och stopa i den igen. Om jag då gör samma saker som innan så kan man nu välja subtitle ON. Krångligt som fan... Kan inte nån berätta lite snabbt hur ni gör?
January 4, 2001
Läs reglerna innan du börjar posta!
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=90941
Inget warez snack på NH.
En varning får du för detta.
Läs reglerna så slipper du kanske bli bannad.
1 Guest(s)