April 1, 2003
jupe, men men! lite roligt när lärarna försöker träna in sig att säga "campus johanneberg" istället för stora chalmers...
"ja idag skall ni ha dig datt labbar på sto....campus johanneberg"
hehe! nä nu skall jag till skolan o lyssna på en intressant föreläsning om kordinatsystem i tre olika axlar!
March 20, 2003
Json_81 wrote: [quote=oxiswoofer]nää, men just nu säger juh folk att chalmers o chalmers lindholmen är två olika skolor...därfår skall det göras om lite så stora chalmers kommer kallas "camups johanneberg" och lindholmen "campus lindholmen", så att folk kommer uppfatta chalmers som en enda stor skola, med två stora områden...
fick jag iaf veta på första dagen i skolan..
Jaha, ja det var ju trevligt.
Men det är bara en del av de där högfärdiga civilarna som tror något annat.
Hehe, uppenbart är det ett större problem än de "högfärdiga civilarna" när de skall byta namn för att fixa det.
November 22, 2001
Pim_ wrote: [quote=Json_81][quote=oxiswoofer]nää, men just nu säger juh folk att chalmers o chalmers lindholmen är två olika skolor...därfår skall det göras om lite så stora chalmers kommer kallas "camups johanneberg" och lindholmen "campus lindholmen", så att folk kommer uppfatta chalmers som en enda stor skola, med två stora områden...
fick jag iaf veta på första dagen i skolan..
Jaha, ja det var ju trevligt.
Men det är bara en del av de där högfärdiga civilarna som tror något annat.
Hehe, uppenbart är det ett större problem än de "högfärdiga civilarna" när de skall byta namn för att fixa det.
Hm, jo de där högfärdiga civilarna går ju ut i arbetslivet så småningom.
Då tar de med sig sina fördomar.
December 25, 2000
Urax wrote: [quote=NH|Noddan]Jag har börjat plugga elektroteknik på chalmers nu (180p), och idag såg jag till min förvåning en person i NH-tröja.. Sååå... vem är du? 🙂 Och finns det fler NH:are som råkar gå i klassen? 🙂
Du kunde inte öppnat käften och frågat? 🙄
Du vet nördar och blyghet 🙂
April 20, 2002
ViU wrote:
Hehe
Är det bara jag som är smygnörd endast i egna hemmet där ingen kan se? 😛
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
May 17, 2002
Urax wrote: [quote=NH|Noddan]Jag har börjat plugga elektroteknik på chalmers nu (180p), och idag såg jag till min förvåning en person i NH-tröja.. Sååå... vem är du? 🙂 Och finns det fler NH:are som råkar gå i klassen? 🙂
grejen är att de kanske är cirka 250 personer i klassen, då är det inte så enkelt alla gånger att bara få tag på en viss person, som man dessutom kanske aldrig har hört namnet på.
March 30, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Urax][quote=NH|Noddan]Jag har börjat plugga elektroteknik på chalmers nu (180p), och idag såg jag till min förvåning en person i NH-tröja.. Sååå... vem är du? 🙂 Och finns det fler NH:are som råkar gå i klassen? 🙂
grejen är att de kanske är cirka 250 personer i klassen, då är det inte så enkelt alla gånger att bara få tag på en viss person, som man dessutom kanske aldrig har hört namnet på.
Satte lite perspektiv på min uppfattning om vad en stor klass är, tycker att min med ~30 pers är för stor.
May 17, 2002
Urax wrote: [quote=Krqagyzzz][quote=Urax][quote=NH|Noddan]Jag har börjat plugga elektroteknik på chalmers nu (180p), och idag såg jag till min förvåning en person i NH-tröja.. Sååå... vem är du? 🙂 Och finns det fler NH:are som råkar gå i klassen? 🙂
Satte lite perspektiv på min uppfattning om vad en stor klass är, tycker att min med ~30 pers är för stor.
Det kan vara lite annorlunda på Högskolan. Jag har 60st i min klass, det tycker jag är mycket fast inte om man jämför med de som läser Tekniksfysik etc.
April 20, 2002
keffing wrote: [quote=Tintin][quote=ViU]
Hehe
Är det bara jag som är smygnörd endast i egna hemmet där ingen kan se? 😛
du har inte kommit ut ur garderoben än eller?
nah hehe, man måste ju tänka på sin image som sexsymbol 🙄
Noddan är cool men visst är han väl inte blyg av sig?
Skrik nästa gång du ser någon i NH-tröja!
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
June 19, 2002
Okej nu har många skrivit 😀 Här kommer svaret till varför ajg inte skrek ut: Såg det under en lektion med våran stenhårda Behrnard-mattelärare-direktimporterad-ifrån-tyskland, sen har jag jättedålitg ansiktsminne så jag kom inte ihåg vem det var nästa idag.
Idag hade någon annan (kanske samma) killle nh-tröja, men han försvann efter digodatten 😛
1 Guest(s)