August 27, 2003
Dehman wrote: [quote=Hugge]Här är han som letar efter dig:
[Image Can Not Be Found]
Han som käkar kaninmat that is. Han i bakgrunden vet jag inte vem det är men bra cool är han i alla fall :bgrin:
Tycker det liknar HeatoN! Har för mig att det han t.o.m.
:arg: :arg: Jag sa att det var en cool person, inte någon jävla töntig CS-spelare
October 11, 2002
NH|Noddan wrote: Okej nu har många skrivit 😀 Här kommer svaret till varför ajg inte skrek ut: Såg det under en lektion med våran stenhårda Behrnard-mattelärare-direktimporterad-ifrån-tyskland, sen har jag jättedålitg ansiktsminne så jag kom inte ihåg vem det var nästa idag.
Idag hade någon annan (kanske samma) killle nh-tröja, men han försvann efter digodatten 😛
Återigen, det VAR jag. Daniel heter jag och går i samma klass som dig. 😛
August 27, 2003
Jiggly wrote: [quote=NH|Noddan]Okej nu har många skrivit 😀 Här kommer svaret till varför ajg inte skrek ut: Såg det under en lektion med våran stenhårda Behrnard-mattelärare-direktimporterad-ifrån-tyskland, sen har jag jättedålitg ansiktsminne så jag kom inte ihåg vem det var nästa idag.
Idag hade någon annan (kanske samma) killle nh-tröja, men han försvann efter digodatten 😛
HAHA! vilket sammanträffande
October 11, 2002
Hugge wrote: [quote=Jiggly][quote=NH|Noddan]Okej nu har många skrivit 😀 Här kommer svaret till varför ajg inte skrek ut: Såg det under en lektion med våran stenhårda Behrnard-mattelärare-direktimporterad-ifrån-tyskland, sen har jag jättedålitg ansiktsminne så jag kom inte ihåg vem det var nästa idag.
HAHA! vilket sammanträffande
Its a small world.. 🙄
July 27, 2002
Hugge wrote: För att gå offtopic:
Är han inte gullig? 😛
Haha hugge, jag hittade en flash om dig.
November 27, 2003
Hugge wrote: [quote=Dehman][quote=Hugge]Här är han som letar efter dig:
[Image Can Not Be Found]
Han som käkar kaninmat that is. Han i bakgrunden vet jag inte vem det är men bra cool är han i alla fall :bgrin:
Tycker det liknar HeatoN! Har för mig att det han t.o.m.
:arg: :arg: Jag sa att det var en cool person, inte någon j**la töntig CS-spelare
Nu blir jag besviken... Du känner alltså till att Heaton är CS-spelare ... Hugge fy!
//Andreas
March 30, 2003
Jiggly wrote: [quote=NH|Noddan]Okej nu har många skrivit 😀 Här kommer svaret till varför ajg inte skrek ut: Såg det under en lektion med våran stenhårda Behrnard-mattelärare-direktimporterad-ifrån-tyskland, sen har jag jättedålitg ansiktsminne så jag kom inte ihåg vem det var nästa idag.
Verkar som att ni tappar bort varandra där, ta på er varsin tomteluva så ska det nog lösa sig.
Det går självklart bra med annat som te.x löspolisonger eller dylikt... :blink:
May 17, 2002
Steel wrote: Hmm, vore kanske nått, att alla som är medlemmar på NH använder en tomteluva en hel dag. 🙂
Nästa måndag eller så. 😀
Tomteluva = Nh.. den asociationen hänger jag inte riktigt med på :P. Vore det inte bättre med t-shirtar, tomteluvor kan lätt bli lite för varmt nu på sommaren..
March 30, 2003
Krqagyzzz wrote: [quote=Steel]Hmm, vore kanske nått, att alla som är medlemmar på NH använder en tomteluva en hel dag. 🙂
Nästa måndag eller så. 😀
Tomteluva = Nh.. den asociationen hänger jag inte riktigt med på :P. Vore det inte bättre med t-shirtar, tomteluvor kan lätt bli lite för varmt nu på sommaren..
Klart att man ska ha tomteluvor, alla utomstående tror ju att man är en hård 'nordpoling' istället för en nh:are...
Men kan vi inte ta den dagen framåt julen istället? :bgrin:
April 20, 2002
Nordicpolware? 😛
Ja slädtekniken kanske också borde få lite recensioner så det blir fart på tillverkarna att göra bättre grejer.
Min fiskeblogg:
specimenfiske.se
1 Guest(s)