November 5, 2001
Bogus wrote: [quote=Arny]Jag är lam iaf.
VA?! Va fan då för?
Herrmiddagen var fullbokad å det e ju inget kul att komma senare. Åker antingen ut med Sjö till Härryda eller går på kräftskiva med delar ur gamla klassen. Kommer ju en till nollfest och många fler Festu-kalas. :pidu:
Fast just det ja... jag skulle ju vara seriös och plugga i år :va:
Dags att sätta igång med mattetentan som börjar om nästan 12h :bok:
November 5, 2001
Bogus wrote: Arny: Jag kan ju säga att du inte missade nåt med herrmiddagen, den var ganska kasst organiserat, men du skulle ju kommit på FestU i alla fall! :bok:
Tur att jag inte gick dit då. Var helt ok i Härryda. Har varit på Festu-kalas förr och det kommer fler. Blir nog inte nollfinalen för min del heller.
September 12, 2001
Arny wrote: [quote=skiroy][quote=Arny]Fast just det ja... jag skulle ju vara seriös och plugga i år. :va:
Enligt vad jag har hört så är din diskning hemma och seriositet tätt sammanknippad. 😉
Hmm, kan vara så. Kanske går att ställa upp en matematisk formel för det där?
Nja, men kaosteorin fungerar nog.
November 5, 2001
skiroy wrote: [quote=Arny][quote=skiroy][quote=Arny]Fast just det ja... jag skulle ju vara seriös och plugga i år. :va:
Enligt vad jag har hört så är din diskning hemma och seriositet tätt sammanknippad. 😉
Hmm, kan vara så. Kanske går att ställa upp en matematisk formel för det där?
Nja, men kaosteorin fungerar nog.
Idag har jag faktiskt varit seriös och både städat och diskat. Ett bra sätt att undvika pluggandet samtidigt som man gör lite nytta. Det tråkiga var att en familj bananflugor får hitta nytt hem fast de är nog tillbaka om nån vecka.
2 Guest(s)