January 5, 2002
Vad tyckte ni om kvällens match? Hur går det imorgon? Och hur går det nästa vecka? Ventilera i den här tråden.
Själv var jag nöjd med Liverpools prestation, men hade gärna sett att Baros fick stanna kvar, hade nog blivit ett Liverpoolmål till då, så mycket som han sprang, även i andra halvlek.
March 4, 2004
Liverpool målvaktens tabbe förstörde ju nästan hela matchen.
Hade de gått av plan med en 2-0 ledning till nästa match hade de säkert klarat att kvalificera sig vidare, nu blir det svårt för dem.
Juventus borta är en hel annan match för dem.
Men Liverpool var helt välförtjänta att vinna, deras första halvlek var suverän.
January 5, 2002
Jag måste säga att målvakten var väldigt bra, trots tabben. Hade väntat mig att han skulle vara skakis och klanta sig mest hela tiden, men det gick ju faktiskt rätt bra ändå. Räddningen av Del Pieros skott var suverän.
Apropå Del Piero så bevisade han återigen att det jag alltid sagt stämmer: dra ner honom på offensivmittfält och spelfördelare, han gör ingen nytta som forward. Han skapar ju inte ett dugg själv, och skulle funka så mycket bättre som passningsläggare, ungefär som Henke gör i landslaget när de tar in en tredje forward.
December 15, 2002
Liverpool var grymma i första halvlek, snabba omställningar med få tillslag. Såg väldigt fint ut 🙂
Ett mål var precis vad Juventus behövde, nu går dom vidare till semin. Juventus hemma är ett helt annat lag än borta, det bevisade Djurgården när dom spelade lika mot dom i höstas 😉
January 5, 2002
Tar och drar upp den här igen.
Underbart spelat av Liverpool. Visserligen en väldigt tråkig och defensiv match, men det här var fullt tillräckligt för mig. Jag har nog aldrig sett spelare slita så hårt som Liverpoolförsvaret i allmänhet och Riise i synnerhet gjorde i slutminuterna. Underbar match.
Hur går det imorrn då? Milan behöver inte vinna med några stora siffror och PSV visade ju upp en rätt het sida förra veckan, det kan gå hur som helst, även om jag tror mer på Milan.
March 10, 2002
optimuz wrote: Milan kommer vinna allt, både ligan och champions league, det fattar ju vem som helst! 🙄 Eftersom dom är bäst så måste det ju bli så eller hur? 🙂
Det tror inte jag, de kommer torska något av det. 😉 Tror faktiskt Liverpool tar hem CL, inte lätt att slå ut Chelsea. 😉
Sen tror jag faktiskt Juventus tar ligaguldet. 😉
April 29, 2004
Jag är nöjd, Liverpool vidare till final. Starkt jobbat. Fast de bör inrätta en fond för återställning av nagelband för Liverpool-anhängare, de gör det lite mer spännande än nödvändigt tycker jag.
Annasr var det lite kul att Chelsea fick smaka på sin egen medicin. Matchen imorgon kommer nog att vara mer öppen för PSV visade att de kan skaka Milan, frågan är egentligen bara om de kan sätta chanserna.
2 Guest(s)