March 10, 2002
Coalan wrote: Så gött att de vinner något viktigt för en gångs skull :p
Vad jag hört så är chanserna mindre att Gerrard lämnar om LFC börjar ta titlar 🙂
Också hört det, hoppas nu Liverpool vinner CL så de får behålla honom. När vi ändå pratar om Gerrard, OJOJOJ vilket mål han gjorde i helgen. Helt galet.
January 5, 2002
Dehman wrote: Också hört det, hoppas nu Liverpool vinner CL så de får behålla honom. När vi ändå pratar om Gerrard, OJOJOJ vilket mål han gjorde i helgen. Helt galet.
Ja, det var ju inte direkt blygt. Helt i klass med Mellors mål mot Arsenal. Arsenalmatchen var för övrigt en av de bästa jag sett.
January 5, 2002
Klart att bollen var inne, och om domaren hade missat det så hade han garanterat inte missat Cechs galna utrusning och dömt straff.
Vad gäller dagens match så kan jag inte annat än tycka synd om PSV: fyfan vad de förtjänade att få gå vidare idag. Underbart spelat av PSV mot ett helt nedbrutet Milan som mest såg ut att försöka upprepa förra årets bravad mot Deportivo.
Jag hoppas på Liverpool den 25:e, men om Milan kommer upp i sin vanliga form så blir det svårt.
Vad gäller andra matcher så hörde jag att finnepacket fått stryk igen, det värmer i hjärtat. Även Newcastle gjorde bra ifrån sig och spöade Fulham med 3-1 trots en lång skadelista och bortamatch.
October 18, 2004
Bollen var inne.... tror jag:D annars hade varit straff, solklart.
Hejjade iaf på liverpool
Har sne barnsben hejjat på milan så är så glad att dom gick vidare.. även om jag är lite holländare och tycker synd om psv så finns milan alltid i hjärtat
Men psv har absolut inget att skämmas för.
March 10, 2002
optimuz wrote: Om det hade blivit straff hade ju målvakten räddat förstår ni väl?
Milan kommer vinna över pool iaf så det är skit samma, ni behöver inte ens följa matchen ni blir bara ledsna då 😉
Tror det blir svårt, av vad jag sett så har italienska lag svårt för de brittiska lagens spel. Själv håller jag på Liverpool, tror även att de har en bra chans till att ta det. Hade Liverpool bara haft Cissé hade det inte varit någon tvekan. 😉 Men jag hoppas av hela mitt hjärta att Liverpool tar hem detta, så får de förmodligen behålla Gerrard som en liten bonus. =)
December 15, 2002
Dehman wrote: [quote=optimuz]Om det hade blivit straff hade ju målvakten räddat förstår ni väl?
Milan kommer vinna över pool iaf så det är skit samma, ni behöver inte ens följa matchen ni blir bara ledsna då 😉
Tror det blir svårt, av vad jag sett så har italienska lag svårt för de brittiska lagens spel. Själv håller jag på Liverpool, tror även att de har en bra chans till att ta det. Hade Liverpool bara haft Cissé hade det inte varit någon tvekan. 😉 Men jag hoppas av hela mitt hjärta att Liverpool tar hem detta, så får de förmodligen behålla Gerrard som en liten bonus. =)
Njae, italienska lag har inte svårt för brittiska lag. ManU blev ju utslagna av Milan tidigare i slutspelet.
Hade du kollat på matchen hade du vetat att Cissé Är med. 🙄
Han har hunnit vara med i 4 matcher sen han kom tillbaks från sin skada.
March 10, 2002
Extatic wrote: [quote=Dehman][quote=optimuz]Om det hade blivit straff hade ju målvakten räddat förstår ni väl?
Njae, italienska lag har inte svårt för brittiska lag. ManU blev ju utslagna av Milan tidigare i slutspelet.
Hade du kollat på matchen hade du vetat att Cissé Är med. 🙄
Han har hunnit vara med i 4 matcher sen han kom tillbaks från sin skada.
Då har jag verkligen missat något. 😀 Då kommer ju Liverpool vinna. 😉 Har varken Canal+ eller ZTV eller Viasat sport. Så inte så enkelt för mig att följa mitt favoritlag. D;
Sen, Liverpool slog ut Juventus, eftersom Juventus är det bästa laget i Italien så har Liverpool väldigt stor chans. 😉
June 23, 2002
optimuz wrote: Milan är det bästa laget i italien!!! 👿 Kom inte och påstå att Juve är bättre!! 😎
Och som sagt, Milan utklassade Manchester United så jag tror inte det ska bli några problem att spela ut Liverpool heller! :bok:
Måste hålla med. Tycker Milan är det bästa laget i Italienska ligan just nu.
Tror och hoppas Milan tar detta eftersom jag är Arsenal fan. 😉
2 Guest(s)