March 23, 2003
Jupp, grattis HV.
Men får säga att FBK var jävligt tama, jäkligt besviken att de inte bjöd upp till mer kamp. Även om det inte studsa deras väg alls, så hade man ju hoppats att de skulle krigat till sista andetaget. Det är ju ändå en avgörande final.
jaja...men nästa säsong går guldet till VF igen, för då är de inte det jagade laget och behöver inte känna press..
Så till nästa säsong, väl möt!
October 15, 2001
ja jag kan inget annat än att undra vad FBK höll på med.. eller inte höll på med idag..
Självklart är man glad över SM-Guld men.. lite mer match hade jag väntat mig..
Blir inte en lugn stund i jkpg idag.. inatt..
Solsken, Performance Show, Hockey final.. 5-0.. en helt total lyckad dag..
May 22, 2001
Nehe, ok ja de såg man ju verkligen me, att den inte var. livs hanske var ju över den. Men det hade ju ingen betydelse ändå. Men man vet ju aldrig kunde tänt till dom kanske.
Ja deras första mål är lite skumt ja,
Men ja dom vann ju ändå.
Ja det gjorde väl ja me kanske, fast att man håller på det ända Rikigta Laget BRYNÄS IF :):):)
August 11, 2002
Hörde störe delen av matchen på radion (fick höra kommentatorn säga, "pucken går 1.2dm utanför stolpen" bl.a.) Så om det bortdömda målet kan jag inte uttala mig om dessvärre. Annars verkade som om Liv storspelade med hjälp av ett mkt bra försvarsspel. Sen gick ju också rätt så mkt HV:s väg framåt....
[Image Can Not Be Found]
October 6, 2003
Hade de inte flaxat in första pucken á lá HV71-style dvs, ramma in pucken liggandes på alla fyra och peta in 1/3 innanför linjen så hade matchen sett helt annorlunda ut.
Men det är bara att säga Grattis, själv undrar jag varför domaren fick fortsätta döma efter sina två första katastrofmatcher.
3 Guest(s)