Chips|Page 3|Allt mellan himmel och jord|Forum|Nordichardware

Search
Forum Scope

Match

Forum Options

Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
Lost password?
The forums are currently locked and only available for read only access
sp_Feed sp_TopicIcon
Chips
Andreas Galistel
Member
Medlem
Forum Posts: 16287
sp_UserOfflineSmall Offline
896810
May 24, 2005 - 3:35 pm
sp_Permalink sp_Print

padda wrote: [quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.

Edit: Hittade! [Image Can Not Be Found]

Skojar du eller? RÄkade köpa en pÄse av dessa av misstag. Jag vart helt knÀckt. Mina klasskamrater kan vitta om dagen dÀrpÄ dÄ jag fortfarande var helt förstörd. Var bland den hemskaste upplevelse jag varit med om!
DÀr satte jag mig ner och ryckte upp pÄsen. Tog ett chips och stoppade i munnen ... tÀnkte "VA I h*****e?!" tog upp pÄ sen och lÀste "hhummdumm .. less fat?! LESS FAT!?". Blir fortfarande skakis bara jag ser den dÀr hemska skapelsen. cry

//Andreas

Hmm, kanske inte var dom dĂ„.. eller sĂ„ Ă€r smaken jĂ€vligt delad för dom jag kĂ€kade var svingoda 🙂

Den jag Ă„t var som sagt fruktansvĂ€rd och den har vĂ€l tyvĂ€rr skrĂ€mt mig frĂ„n att prova andra varianter av low fat-chips Ă€evn om idĂ©n i sig faktiskt Ă€r rĂ€tt bra. 😉

//Andreas

skinner
Member
Medlem
Forum Posts: 2394
896814
May 24, 2005 - 3:44 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=padda][quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.

Skojar du eller? RÄkade köpa en pÄse av dessa av misstag. Jag vart helt knÀckt. Mina klasskamrater kan vitta om dagen dÀrpÄ dÄ jag fortfarande var helt förstörd. Var bland den hemskaste upplevelse jag varit med om!
DÀr satte jag mig ner och ryckte upp pÄsen. Tog ett chips och stoppade i munnen ... tÀnkte "VA I h*****e?!" tog upp pÄ sen och lÀste "hhummdumm .. less fat?! LESS FAT!?". Blir fortfarande skakis bara jag ser den dÀr hemska skapelsen. cry

//Andreas

Hmm, kanske inte var dom dĂ„.. eller sĂ„ Ă€r smaken jĂ€vligt delad för dom jag kĂ€kade var svingoda 🙂

Den jag Ă„t var som sagt fruktansvĂ€rd och den har vĂ€l tyvĂ€rr skrĂ€mt mig frĂ„n att prova andra varianter av low fat-chips Ă€evn om idĂ©n i sig faktiskt Ă€r rĂ€tt bra. 😉

//Andreas

Kan bara hÄlla med Delph1 hÀr. Alla typer av low fat chips smakar dÄligt.

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
896825
May 24, 2005 - 3:50 pm
sp_Permalink sp_Print

Om man rÀknar Pringles till chips sÄ Àr Sour Cream and Onion Pringles min favorit. Om jag inte fÄr ta dem, sÄ gillar jag inte chips alls!

hawkie
Member
Medlem
Forum Posts: 2327
896876
May 24, 2005 - 5:05 pm
sp_Permalink sp_Print

Delph1 wrote: [quote=padda][quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.

//Andreas

//Andreas

Vet inte var jag fÄr detta ifrÄn men innehÄller inte low-fat chips mer av nÄgot laxerande Àmne...inte sÀker som sagt.

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
896964
May 24, 2005 - 7:28 pm
sp_Permalink sp_Print

Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:

CurunirOfValinor
Siktar mot toppen
Medlem
Forum Posts: 92
897374
May 25, 2005 - 3:27 pm
sp_Permalink sp_Print

Kizo wrote: Om man rÀknar Pringles till chips sÄ Àr Sour Cream and Onion Pringles min favorit. Om jag inte fÄr ta dem, sÄ gillar jag inte chips alls!

Varför skulle det inte rÀknas som chips?

pompougnac
Member
Medlem
Forum Posts: 3109
897393
May 25, 2005 - 3:51 pm
sp_Permalink sp_Print

Marron wrote: [quote=pompougnac][quote=2nice]estrella sourcream cheese

Är inte de borttagna frĂ„n sortimentet? Jag har inte sett de i butikerna pĂ„ flera Ă„r...

Finns ju överallt tycker jag 🙂

Jahadu, nĂ€mn en butik i Göteborg som saluför Estrella Sourcream and Cheese sĂ„ Ă„ker jag dit och köper nĂ„gra lĂ„dor 🙂

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
897394
May 25, 2005 - 3:53 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre wrote: Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:

Var ni ocksÄ pÄ 'Taffel'? laugh

ZIre
Kommer du hit ofta?
Medlem
Forum Posts: 1776
897404
May 25, 2005 - 4:01 pm
sp_Permalink sp_Print

Marcan- wrote: [quote=ZIre]Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:

sjÀlvklart, har kvar min taffelkeps fortfarande!

Marcan-
Member
Medlem
Forum Posts: 3747
897409
May 25, 2005 - 4:04 pm
sp_Permalink sp_Print

ZIre wrote: [quote=Marcan-][quote=ZIre]Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:

sjÀlvklart, har kvar min taffelkeps fortfarande!

Hahaha, samma hÀr.

Kizo
Member
Medlem
Forum Posts: 5235
897443
May 25, 2005 - 4:21 pm
sp_Permalink sp_Print

CurunirOfValinor wrote: [quote=Kizo]Om man rÀknar Pringles till chips sÄ Àr Sour Cream and Onion Pringles min favorit. Om jag inte fÄr ta dem, sÄ gillar jag inte chips alls!

Varför skulle det inte rÀknas som chips?

Vissa (dĂ€ribland jag) klassar Pringles som Pringles och inte chips. 😛

asnan
Mina inlÀgg skrivs i binÀr kod
Medlem
Forum Posts: 126
897529
May 25, 2005 - 6:06 pm
sp_Permalink sp_Print

Sourcream + Dipp!

Forum Timezone: Europe/Stockholm
Most Users Ever Online: 1030
Currently Online:
Guest(s) 360
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Andreas Galistel: 16287
Jonas Klar: 15897
ilg@dd: 10810
Nyhet: 10607
Mind: 10550
Ctrl: 10355
Gueno: 9881
Guest: 9344
Snorch: 8881
Callister: 8468
Newest Members:
PetrbonFU PetrbonFU
Karine Bembry
Dolores Mcdaniels
Anibal McLeish
Francisca Alt
Alfie Everhart
Lester Huitt
Orlando Jorgensen
Mikki Lundgren
Dakota Kozlowski
Forum Stats:
Groups: 11
Forums: 59
Topics: 146630

Member Stats:
Guest Posters: 2
Members: 79425
Moderators: 0
Admins: 11
Administrators: nordicadmin, Henrik Berntsson, Anton Karmehed, Carl Holmberg, Joel Oscarsson, Mikael Linnér, Mikael Schwartz, Andreas Paulsson, Nickebjrk, Mattias Pettersson, EmxL