November 27, 2003
padda wrote: [quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.
Edit: Hittade! [Image Can Not Be Found]
Skojar du eller? RÄkade köpa en pÄse av dessa av misstag. Jag vart helt knÀckt. Mina klasskamrater kan vitta om dagen dÀrpÄ dÄ jag fortfarande var helt förstörd. Var bland den hemskaste upplevelse jag varit med om!
DÀr satte jag mig ner och ryckte upp pÄsen. Tog ett chips och stoppade i munnen ... tÀnkte "VA I h*****e?!" tog upp pÄ sen och lÀste "hhummdumm .. less fat?! LESS FAT!?". Blir fortfarande skakis bara jag ser den dÀr hemska skapelsen.
//Andreas
Hmm, kanske inte var dom dĂ„.. eller sĂ„ Ă€r smaken jĂ€vligt delad för dom jag kĂ€kade var svingoda đ
Den jag Ă„t var som sagt fruktansvĂ€rd och den har vĂ€l tyvĂ€rr skrĂ€mt mig frĂ„n att prova andra varianter av low fat-chips Ă€evn om idĂ©n i sig faktiskt Ă€r rĂ€tt bra. đ
//Andreas
March 14, 2004
Delph1 wrote: [quote=padda][quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.
Skojar du eller? RÄkade köpa en pÄse av dessa av misstag. Jag vart helt knÀckt. Mina klasskamrater kan vitta om dagen dÀrpÄ dÄ jag fortfarande var helt förstörd. Var bland den hemskaste upplevelse jag varit med om!
DÀr satte jag mig ner och ryckte upp pÄsen. Tog ett chips och stoppade i munnen ... tÀnkte "VA I h*****e?!" tog upp pÄ sen och lÀste "hhummdumm .. less fat?! LESS FAT!?". Blir fortfarande skakis bara jag ser den dÀr hemska skapelsen.
//Andreas
Hmm, kanske inte var dom dĂ„.. eller sĂ„ Ă€r smaken jĂ€vligt delad för dom jag kĂ€kade var svingoda đ
Den jag Ă„t var som sagt fruktansvĂ€rd och den har vĂ€l tyvĂ€rr skrĂ€mt mig frĂ„n att prova andra varianter av low fat-chips Ă€evn om idĂ©n i sig faktiskt Ă€r rĂ€tt bra. đ
//Andreas
Kan bara hÄlla med Delph1 hÀr. Alla typer av low fat chips smakar dÄligt.
September 5, 2001
Delph1 wrote: [quote=padda][quote=Delph1][quote=padda]Det finns en ny sort som Àr nÄn sorts "light" variant, ser ut som lantchips tror jag. Vad heter dom tro, sjukt goda iaf.
//Andreas
//Andreas
Vet inte var jag fÄr detta ifrÄn men innehÄller inte low-fat chips mer av nÄgot laxerande Àmne...inte sÀker som sagt.
January 20, 2003
Marron wrote: [quote=pompougnac][quote=2nice]estrella sourcream cheese
Ăr inte de borttagna frĂ„n sortimentet? Jag har inte sett de i butikerna pĂ„ flera Ă„r...
Finns ju överallt tycker jag đ
Jahadu, nĂ€mn en butik i Göteborg som saluför Estrella Sourcream and Cheese sĂ„ Ă„ker jag dit och köper nĂ„gra lĂ„dor đ
March 7, 2004
Marcan- wrote: [quote=ZIre]Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:
Var ni ocksÄ pÄ 'Taffel'?
sjÀlvklart, har kvar min taffelkeps fortfarande!
April 14, 2002
ZIre wrote: [quote=Marcan-][quote=ZIre]Pringles= etta. I sexan var vi pÄ Äland och besökte en chipsfabrik. Vi fick smaka helt fÀrska chips som tom var varma fortfarande. DET Àr mitt bÀsta chipsminne. :blink:
Var ni ocksÄ pÄ 'Taffel'?
sjÀlvklart, har kvar min taffelkeps fortfarande!
Hahaha, samma hÀr.
September 16, 2002
CurunirOfValinor wrote: [quote=Kizo]Om man rÀknar Pringles till chips sÄ Àr Sour Cream and Onion Pringles min favorit. Om jag inte fÄr ta dem, sÄ gillar jag inte chips alls!
Varför skulle det inte rÀknas som chips?
Vissa (dĂ€ribland jag) klassar Pringles som Pringles och inte chips. đ
1 Guest(s)