October 25, 2003
Var hemma hos en polare och hittade en importboc med anime serien Chobits på. Började kolla på den igår, och har just nu sett klart avsnitt 10.
I början så verkade din lite snäll och gullig och så kommer det in en massa jäkla spöken och shiit. Och jag som inte gillar sånt där från början.
Menmen, ville bara veta om ni tycker att den är värd att se klar på, det är ju trots allt iaf ett tiotal timmar till...
March 10, 2003
Tja vill du ha mera tips så fråga bara. Gillar du gulliga serier finns det riktigt många.
"Ai yori Aoshi" romantiskt och rolig.
"Aishiteruze Baby" väldigt bra med. Dock så håller den på att sändas.
"Kimi ga Nozomu Eien" Ruggigt sorglig och romantisk serie.
Jag har nog ca: 600gb+ med anime.. exkl. Mina köpta DVDs.
Edit: http://www.animenfo.com/ Bra ställe med info om de olika Animes & manga som finns.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
August 7, 2003
Ja den är värd att se klar. Va den första serien jag såg o tycker fortfarande att den är bra efter att ha sett massa mer.
"Kimi ga Nozomu Eien" Ruggigt sorglig och romantisk serie.
Den är extremt sevärd. Den bästa serie jag nånsin sett 😀 Satt nästan o tjöt när jag såg den 🙄
March 10, 2003
Loop .. kommer du inte tycka senare i livet troligtvis.
Dock så har du t.ex.
Kenshin OVA (Samurai X)
Berserk
SaiKano
Blue Gender
Ninja Scroll
The last vampire
RahXephon
Neon Genesis Evangelion
Tills dess.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
March 10, 2003
http://anidb.ath.cx/perl-bin/a.....38;aid=316 ???
Enda anime som dök upp med CPU i namnet när jag sökte.
June 19, 2003
Ctrl wrote: Loop .. kommer du inte tycka senare i livet troligtvis.
Dock så har du t.ex.Kenshin OVA (Samurai X)
Berserk
SaiKano
Blue Gender
Ninja Scroll
The last vampire
RahXephon
Neon Genesis EvangelionTills dess.
mmm.... hoppas inte jag kommer börja kolla på gullianime, men man vet ju alldrig va som händer i framtiden...
du "Ctrl" har tydligen bra koll på anime... undrar om du har kollar in Samurai 7... har bara sett de två första episoderna men den ser ok ut... undrar även om du vet om det finns fler episoder ute, har letat men för gäves, btw de två episoderna e subbade av ANBU.
March 10, 2003
"Samurai 7" har bara börjat sändas nyligen. De 2 avsnitt som finns är det enda tills dess att någon grupp lägger Sub:s på nästa.
Tror det visas 1 avsnitt/vecka precis som Naruto, frånsett de veckor då det är någon festival eller liknande.
Dvs. om tidschemat håller. Tror seriens sista avsnitt kommer runt jul/nyår.
1 Guest(s)