April 1, 2001
Här om dagen, så satt jag och pilla med datorn, typ deog om all el i burken och lite sånt kul. När jag var klar med allt jobb, och skulle precis skjuta in burken under skrivbordet... Vad händer då,, man välter en flaska cider som står på bordet, och en del cider rinner ner i hålet som jag har på toppen av burken. Nästan allt i hela datorn blev drabbat av ca ½ dl cider... Jag tog ut allt och försökte torka med en våt trasa.. Och dagen efter så vågade jag sätta ihop datorn för att testa om jag skulle vara tvungen att köpa nya grejjer eller nåt... Men allting gick igång och fungerade så bra som möjligt
Detta kan man ta som en slags varning, när jag håller på med burken i fortsättningen så ska jag ha allt som är flytande långt ifrån datorn...
August 22, 2005
On 2001-08-21 18:05, PAYNE wrote:
Har en kompis vars brorsa spille ut Juice över tangentbordet, de använder det fortfarande.
lyllosar ett glas juice förstörde mitt senaste tangentbord. apelsinjuice färskpressad...åt frukost framför datan...
o höll på o chattade, katten fick syn på muskabeln som rörde sig o hoppade upp o bet o drog i muskabeln, jag höll i musen, daotr + muskabel + katt + juiceglas + mus + hand.... = förstört tangentbord!
June 28, 2001
August 13, 2001
March 20, 2001
On 2001-08-21 18:01, Henrik wrote:
Vilket flyt!jag hade inte lika mycket tur =( kastade kaffe på datorn.. olycksfall i arbetet.. =(
som tur var hade jag alla backupper på polarns disk
Med kaffe så är det ju bara att tvätta sakern som fått kaffe på dig riktigt och sen låta dom torka, sen så ska det funka... om datorn inte var på dvs...
1 Guest(s)