March 22, 2001
Frolic
"Nu har jag fått nog! Man ser det överallt. På banken, i Konsumkön, på tunnelbanan. Jag vill inte se en enda gubbe till som helt öppet pillar sig på snoppen på offentlig plats"
Daniel aka [NH]Nostra
"Vilka är de bästa .sid låtarna ni hört?
Jag har tagit hem 16000 st så det tar lite tid att lyssna igenom........"
Naughtyboy_2000
"När man ställer sig framför högtalarna ska det kännas som om gud står å sparkar en i bröstkorgen."
DaLys
"Min dator har gjort slut och e nu tillgänlig för alla tjejdatorer där ute i "världen"!!!!! (Japp det e sant!). Så vill nån gifta sig med han ??? Han söker AMD´s i åldern 1-1,4 GHz... hälst mycket ram... gillar långa rundor i cs och sitta uppa och ha myskvällar med NH. Nån?"
RamZeus
"Undrar om LAN är ett slags gruppsex för datorer?"
Phat^Trance
"min flicka e väldig fin o intresserad av att "umgås".."
Slampa
vet nån vart man kan få tag i en låt.. fast UTAN instrument.. alltså tvärtemot instrumental..
carnail
Undrar hur många tanten i fäbodjäntan kränger på 12 minuter
osborne
Jag hade tänkt mig att fara till puerto rico, eller hur fan man stavar det.Och jag har hört att hasses har dom lägsta priserna, ingen som vät addressen?
X-Tazzy
Om du får ett mail med rubriken "hej" öppna det INTE, utan radera det genast!
Detta är det farligaste virus man hittills känner till.
Viruset kommer att radera alla filer i din bootsektor.
Inte nog med det; viruset hoppar till eventuella lösa disketter i närheten av datorn, upp till 10 meter!
Som om det inte vore nog lägger viruset till meningar i allt du skriver och gör svinhårda kärringknutar på alla sladdar kopplade till datorn.
Viruset skitar också ned ditt tangentbord så att du inte ser tecknen på knapparna och grisar samtidigt ned din monitor med smör- och syltfingeravtryck.
Det plockar bort alla etiketter på dina disketter och ställer om termostaten på din kyl och frys.
Det gör falska pengar med din printer och
placerar dem i din plånbok.
Det tar död på dina växter och vänder upp och
ned på din soptunna samtidigt som det tar sönder glödlampan i badrummet och gömmer alla reservlampor.
Det avmagnetiserar alla dina kreditkort,
raderar videobanden och repar dina
CD-skivor.
Det lägger räkskal i din säng och sten i din diskmaskin.
Viruset skickar ditt telefonnummer till din älskares/älskarinnas fru/man och alla kreditorer.
Det häller kylarvätska i akvariet och lägger sura strumpor på bordet när du får gäster.
Det byter etikett på tandkrämstuben och tuben med fotsvampsalva, sätter ugnen på full effekt och slänger in katten.
Viruset häller socker i bilens bensintank, rakar dina ögonbryn och skickar snuskiga mail till din chef.
Det flyttar runt din bil på parkeringen så att du inte hittar den och plockar bort alla p-tillstånd från vindrutan.
Det kommer sakta men säkert att krympa dina skor tills du börjar halta, snubbla och bryta näsan, samtidigt som det gömmer alla plåster och bandage inom en mils radie så
att du nästan förblöder.
Detta virus är smygande, farligt och skoningslöst. Det kommer att ge dig
flatlöss och börja tillverka amfetamin i ditt badkar.
Ovanstående är bara några av symtomen, så akta dig noga !!!
Fraqster
Två st bögar satt i badkaret, plötsligt kom det en sats flytande, varpå ägaren sa till den andra,
- sitter du och onanerar i mitt badkar?
- nej, jag råkade fisa.....
BallaBamse
När man onanerar till den nyaste datorn!
(inte för att jag gör d men det kan finnas folk som gör)
kottetrance
Allvarligt talat....du är 15 år....
och du ska snart blomma ut som en människa..
Men du har redan fått dom speciella dragen av att vara en fullbuntad lövtunn eremit kärring som har fullt av onödigt förutfattade meningar om livet och jag antar att du inte kan ha det speciellt kul med en massa killar runt dig när du skyr dom som pesten...och varför skulle någon egenterligen vara intresserad av ditt jobbiga dravvel på din lunarsida? ..det är väl ingen som orkar läsa skiten ändå.....
nä fy och ush.....gå du på JC och sno kläder och ta upp försöken med att sminka dig istället , som normala 15 åringar gör..
Jerry
Jag tror stjärtgräs är den riktiga beteckningen.
Chewie
Shhh
Att säga att världen inte består av pixlar här inne, är ju som att berätta för ett barn att inte tomten finns.
Inget mer sånt om jag får be.
hhhmmm.... :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe: :hehe:
March 24, 2001
On 2001-10-03 22:37, Affix wrote:
On 2001-10-03 22:32, RoTe wrote:
Ni ska höra citaten jag har från min gamla NO lärare, samlade i 3 år!Oj, vilka pärlor, vi var ju riktigt flitiga på att samla dem också, hmm undrar hur många sidor det blev i din skrivbok. :hehe:
4-5st tror jag!
1 Guest(s)