September 16, 2002
Här ska ni skriva era favorit citat och vem som sagt det.
Jag anar många Homer Simpson citat...:)
Kom ihåg, kopiera inte bara in en lista som du hittat någon stans, det ska bara vara era favorit citat!
(Gör gärna citaten feta så de är lätt att hitta fort i allt myller som kanske kommer.)
Jag börjar:
"With great power, comes great opportunity to abuse that power!" - Black Mage från http://www.nuklearpower.com
February 12, 2002
Ego go go! [Image Can Not Be Found]
"Om inte livet ler mot dig, får du le mot livet"// Kråkan
"Om jag inte får veta sanningen ska jag i alla fall njuta av drömmen" // Kråkan
"Människor har hela mitt liv följt mig, men det har varit jäkligt sällan som någon stått bakom mig när jag vänt mig om" // Kråkan
"Jag är ett barn i vuxet sällskap" // Kråkan
"You only have to realise the truth. There is no Isse. When you have realise that you see it's not you who owns isse, you only owns your self.." // Kråkan
-----------------------------------------------------
Andra bra
"A good friend will come and bail you out of jail...but, a true friend will be sitting next to you saying, ”Damn...that was fun!"
"Livet är som en teater där alla människor spelar olika roller. " // William Shakespeare
"Second best is the first loser"
"Det är ingen konst att vara modig om man inte är rädd." // Tove Jansson
"Alla dessa dagar som kom och gick, inte visste jag att det var livet... visste du det?"
March 10, 2003
”Your body might not be a Picasso, but your soul might be a work of art!”
Sade jag en gång i en engelsk chatt. Tjejerna gillade det och många av killarna fattade inte ett smack.
Dom menade på att alla picasso målningar var fula.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.”
June 3, 2001
-=*ThE_cRoW*=- wrote: Ego go go! [Image Can Not Be Found]
"Om inte livet ler mot dig, får du le mot livet"// Kråkan
"Om jag inte får veta sanningen ska jag i alla fall njuta av drömmen" // Kråkan
"Människor har hela mitt liv följt mig, men det har varit jäkligt sällan som någon stått bakom mig när jag vänt mig om" // Kråkan
"Jag är ett barn i vuxet sällskap" // Kråkan
"You only have to realise the truth. There is no Isse. When you have realise that you see it's not you who owns isse, you only owns your self.." // Kråkan
https://www.nordichardware.se/.....hp?t=61975
Notera att det endast är citat från NH.
Edit: Har tänkt göra en uppdatering snart. 🙂
October 16, 2003
-=*ThE_cRoW*=- wrote: [quote=Bogus^]"fuck the fucking fuckers" // nån flashfilm...
Stiffler säger det i nån AP film också.. 😀
and here the flashfilm is:
"Why dont you go out and play 'Hide and Go fuck yourself'?"
February 12, 2002
Gueno wrote: [quote=-=*ThE_cRoW*=-]Ego go go! [Image Can Not Be Found]
https://www.nordichardware.se/forum/viewtopic.php?t=61975
Notera att det endast är citat från NH.
Vad menar du? Hänger inte med längre,, å kan nån berätta för mig villka det är jag härmat så jag inte behöver skämmas om jag drar nån nån gång.. 😕
1 Guest(s)