October 25, 2003
Någon mer än jag som ska dit?
(För er som inte vet vilka jag pratar om; http://www.ckyalliance.com )
January 11, 2002
Men för helvete.. nu blir jag trötter 🙁
Var redan sur för att jag missar göteborgskalaset i år, sen får jag reda på att min polares band ska spela där, sen får jag reda på att Peps Persson ska spela där... och nu ser jag att CKY ska dit också.
JAG VILL HEM NUUUUU.
Iallafall, CKY rekommenderas starkt, var där när de spelade i Glasgow förra året med Clutch som förband, var hur bra som helst!!
May 19, 2003
Tindy wrote: [quote=Vamp]Oh shit! Synd att man bor på tok för långt bort =/
Dalarna?
Kom igen, jag åker 17 mil jag med...
Iofs det kanske är mycket längre för dig.
Bara så ni vet, de lirar på GBGkalaset och i Malmö också...
KOM IGEN, åk dit så kan man få träffa lite NHare 🙂
Blir typ 40 mil för min del. Inte omöjligt, men lite väl mycket för en dag 😉
October 25, 2003
Vamp wrote: [quote=Tindy][quote=Vamp]Oh shit! Synd att man bor på tok för långt bort =/
Dalarna?
Kom igen, jag åker 17 mil jag med...
Iofs det kanske är mycket längre för dig.
Bara så ni vet, de lirar på GBGkalaset och i Malmö också...
KOM IGEN, åk dit så kan man få träffa lite NHare 🙂
Blir typ 40 mil för min del. Inte omöjligt, men lite väl mycket för en dag 😉
Fyfan, så långt? 🙁
Tråkigt, hade vart kul med lite NHare där!
October 25, 2003
Mean Machine wrote: Mjae, känns som om jag står över det... Sitter hemma hos Bogus nere i GBG efter Wacken, och man mår lite lagom nu. Nästa inplanerade konsert torde vara Vader mot slutet av november. 🙂
Just jävlar, hur fan var det? 😀
(Det är min tråd, jag går hur mycket OT jag vill...)
February 12, 2003
Tindy wrote: [quote=Mean Machine]Mjae, känns som om jag står över det... Sitter hemma hos Bogus nere i GBG efter Wacken, och man mår lite lagom nu. Nästa inplanerade konsert torde vara Vader mot slutet av november. 🙂
Just j**lar, hur fan var det? 😀
(Det är min tråd, jag går hur mycket OT jag vill...)
Åjo. Jävlarns vad Ministry ägde. Helt sjukt ös. Dessutom satt Joey Jordison bakom trummorna. 😉
Nu sitter jag dock mest och mår skit, det var typ 5 grader varmt om nätterna och 90% luftfuktighet, så jag har lagom ont i halsen. Hade en rejäl feber också.
But then again, det var det fan värt. Ministry, Wintersun, Amon Amarth och lite andra godbitar såsom bortåt 40 graders värme om dagarna...
October 25, 2003
Okej, fyfan vad bra CKY var! 😀
Helt underbar konsert, även fast CIG var sjuk.
Hade dessutom privilegiet att få träffa basisten före showen, stod och snackade med honom i en kvart. Riktigt trevlig kille, fick även biljetten signerat.
Ni som inte åkte, synd för er. Klart värt pengarna.
Försök hinn på dem i Malmö imorrn ist!
2 Guest(s)