October 25, 2003
Callister wrote: Jag tycker Premier Cola är helt okej, 6 flaskor på 1.5 liter för 37 kr @ Willy´s.
Jag köper ju bara Light och tycker deras Light är MYCKET godare än Coca Colas.
Premiers är jävligt bra.
59:- plus pant för en platta burkar.
två sådana med till remedy så klarar man sig bra...
March 7, 2004
tindy_14 wrote: [quote=Callister]Jag tycker Premier Cola är helt okej, 6 flaskor på 1.5 liter för 37 kr @ Willy´s.
Jag köper ju bara Light och tycker deras Light är MYCKET godare än Coca Colas.
Premiers är jävligt bra.
59:- plus pant för en platta burkar.
två sådana med till remedy så klarar man sig bra...
kanske är jävligt bra men det smakar skit
January 20, 2003
Json_81 wrote: [quote=scoc]
Aaa, fast den cola man köper i butiken är godare än den på donkan/bk... Det är ju typ 0% kolsyra och 99% vatten i den colan man får hos fastfooders...
"Cola'n" hos donkan m.fl är inte Cola utan det är Pepsi eller Pepsi Light.
Detta p.ga Cola ej finns i fastform,
Som du sa så smakar den 99% vatten det p.ga dem blandar sjävla.😀
Förklara då hur de kan skriva att det är Coca-Cola (tm) utan att bli ihjälstämda.
Pengar...pengar... 😉
November 22, 2001
pompougnac wrote: [quote=Json_81][quote=scoc]
Aaa, fast den cola man köper i butiken är godare än den på donkan/bk... Det är ju typ 0% kolsyra och 99% vatten i den colan man får hos fastfooders...
Förklara då hur de kan skriva att det är Coca-Cola (tm) utan att bli ihjälstämda.
Pengar...pengar... 😉
Vadå pengar?
February 23, 2004
scoc wrote:
Har du jobbat på Mc Donalds och kan verifiera det? Låter som en stor fet tjurskit.
April 8, 2001
Det var en apotekare som sålde cola-essens som skulle blandas ut med vanligt vatten. Det sålde inte så bra. Senare var det en man som köpte kolsyrat vatten och cola-essensen; Coca-cola var född.
Restauranger får BagInBoxar med antingen 10 eller 20l syrup. Den blandas ut ungefär 5.5ggr. Coca-cola kommer titt som tätt och ser att maskinerna blandar i rätt propotion, är det inte rätt får inte drycken kallas för Coca-cola.
2 Guest(s)